Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Ahad, 11 Disember 2011

Best Sangat ke Praktikum??

Assalamualaikum..

Pagi nie sesi pendaftaran praktikum bagi jurusan Mek Tie. Ape yang aku rase bila dah siap mendaftar?? Ha3.. Terasa diri aku dah begitu tua untuk perasan yang diri ini sentiasa muda remaja di utara ini. 

Bandar pilihan praktikum aku adalah Kota Bharu dan Kuala Terengganu. Aku tinggal kat Besut!! Aku sangat mencintai Besut!! Ha3. Tak mengapa lah. 

Siapa yang dah USAI praktikum?? BEST sangat ke praktikum nie?? Ape pengalaman yang paling tak leh nak dilupakan sepanjang berpraktikum?? BOS ok tak?? Pekerja lain ok tak?? SOALAN ape yang Bos tanya masa mula2 sampai kat tempat praktikum tue?

Terasa cuak. Tapi nak buat macam mana. Sebab bukan nyer MEK TIE sorang je yang bakal dapat pengalaman nie. Orang lain dapat lebih lagi. Bertahanlah untuk tempoh 4 bulan bermula bulan JULAI 2012 nanti. Hahahaha... Lambat lagi rupanya. ^_^V






Selamat BERMAJIKAN semua!! Hahahahaha
Positifkan fikiran!!
Sekian, terima kasih.

4 ulasan:

✿ ♥ Nur_aLiEyAa ♥ ✿ berkata...

ilek2 je kazen..prtkl best lol..

m!3yr4h_LolLy berkata...

dop rase lagi praktikal nie. insyallah taun 2013 baru merasa. hee

apik pehe berkata...

huhu..nasib baik 4 bulan jer..kena macam apik ni..6 bulan..mau mengaum kat KL ni..hehe

h'zulproperty berkata...

slamat ber"praktikum".. sya blom ade pnglaman lagi.. tpi InsyaAllah dalam msa terdekat nie @ tak berapa nak dkat nie ader la tu.. huhu