Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Sabtu, 19 November 2011

Pelakon yang TAK PANDAI BERLAKON

Assalamualaikum..

Lame nyer Mek Tie tak update. Tandus idea sebenaqnya.


Ape habaq semua? Tetamu-tetamu Mek Tie amnya. Tetamu yang sengaja dan yang singgah secara tak sengaja. Harap semua sihat. Amin. [sila amin untuk semua benda yang baik-baik- sape kate? Mek Tie la yang kata. He3]. 

Nak bercerita la sikit. Pasal tugasan. Kami kena buat filem pendek. [filem pendek ke??]. Mengenai isu tuuuuutttt di tuuutttt. Depa pilih aku sebagai watak utama. Mungkin muka aku nie yang memang dah macam buah limau masam, air muka always mengcuka dan stress maka aku lah pilihan utama. Aku fikir la. Hahahaha. Kebarangkalian betul tue 90%.

Sehari suntuk kat stesen bas di salah satu bandaraya kat negara nie. Kat Malaysia ada berape bandaraya?? Hehehehe. Salah satu darinya. Aku kena berlakon tut dan tut dan tut dan tut.. Kali pertama seumur hidup. Bila aku tengok balik video tue, menyampah pulak. Muka aku macam cuka. Hahahahaha.

Tapi tak kesah la, yang paling penting komitmen yang ahli group bagi. 10 orang. Memang sporting semuanya. Ape yang penting? KERJASAMA. Yang aku nak tegaskan kat sini, kami bukan budak SENI. Keh3.




Sila abaikan TONG BIRU itu ^_^V




Muke macam mak cik singa tak makan setahun!





Entry kosong.
Sekian, terima kasih. ^_^

4 ulasan:

IqaNi berkata...

all the best utk filem pendek kamu tu!! Amin. [sila amin untuk semua benda yang baik-baik-sape kate? Mek Tie la yang kata. He3].

Lea Isnawi berkata...

upload la bideo tu

ngeh3

epoitdya berkata...

gud luckkk 4 ur video :)

Mudah Iklan berkata...

nk tgk3