Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Rabu, 30 November 2011

Mek Tie x dan................

Assalamualaikum..

Nie entry 5 saat. Nampak sangat xdan masa. Tak mengapa. Mek Tie memang xdan masa. Tak dan masa lagi nak membalas kunjungan, tak dan masa lagi nak komen entry-entry kawan-kawan.. Ape pun kalau singgah kat tanah Mek Tie tinggal link ek.. Mek Tie balas balik kunjungan ikhlas awok-awok semua nanti. Amin. 

Hajat di hati nak bercerita tentang aktiviti-aktiviti Mek Tie kat sini. Ari tue Mek Tie g LADANG ANGGUR.. Tak jugak cerita lagi. Kali pertama tengok anggur depan mata. Waaaa.. Teruja itu tersangat-sangat teruja. 

Cerita pasal majlis protokol untuk budak-budak tahun akhir tak tercerita lagi

3hb nie ada majlis tuttttt. 

6hb ada taklimat L.I

6hb ada ujian pertengahan----> rase macam budak sekolah pulak..

21hb

23hb

27hb

30hb

2hb

5hb

9 Januari 2012

15hb

19hb




Balik kampung!! Habis dah Exam.



Tapi hakikatnya lambat lagi. Sebulan 3minggu. Ling-ling!! Rindu. Keh3.. ^_^V Okey. Dah selesai entry 5 saat. Nak sambung buat a.ment. Tata.






Positifkan akal fikiran.
Jangan terlalu teruja.
Sekian, terima kasih.

3 ulasan:

Lea Isnawi berkata...

entri 5 saat?
awat lea baca sampai 5 minit

hehe

apik pehe berkata...

heheh..5 saat?boleh ker?hehehe

.: mama lynn :. berkata...

laju sgt tu 5 saat.. mama lynn nak taip satu perkataan pun tak lepas.. hehee