Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Ahad, 9 Oktober 2011

Kami yang Ceria \o/

Assalamualaikum..

+han :10 Okt 2011- Mek Tie mintak maaf, Mek Tie tak sempat nak balas kunjungan kawan-kawan. Betul-betul tak sempat. Kejar masa. Nak tidor pun curi-curi masa. Sedih betul. Tapi Mek Tie akan balas balik nanti yer. Minggu depan ada exam. Mek Tie tak baca lagi. Tugasan5x, bentang2x. Bizi sampai kalah orang dekan. Hu3. Tekanan. Tapi always sempat berfb!! Kah3. Sengaja lewahkan perkataan bizi, walhal buat-buat bz. Hal-hal sampingan/peribadi terlalu mengusik ulu jantung. Hi3. Sayang awak semua. Koya jadi bloger pames!! Woooohaaaa.. \o/.. Mek Tie tujukan lagu DARI HATI untuk pembaca semua-semua-semua. Mek Tie dah tersukakan lagu nie. Hu3. Sekian.




Mek Tie tak mau buat entry panjang lebar lagi. Nak tunjuk 2 gambar ceria tentang aktiviti kami 7 & 8 Okt. 11. Hihihi. Semua ceria tentang ceria. Tak de cerita DUKA. Hi3.. ^_^V


Dataran Canselori UUM. (Setengah jam sebelum majlis penutup) he3

Kami adalah antara mereka-mereka yang berjaya menyelesaikan misi jalan kaki sepanjang 50km tanpa sebarang masalah kecuali melecet jari. Hi3. 44 orang ahli, 23 orang berjaya dengan cemerlang, gemilang dan terbilang!! Syabas!! Hehehehehe.

Lepas nie boleh la Mek Tie pegi pekan jalan kaki je. Dekat je kot. Ape lah sangat kan sayang kan. Hahahahaha. Kalau bermotor makan masa 15minit, kalau jalan kaki mungkin 4jam. Hahahaha.. Mek Tie bertuah sebab bertubuh badan sihat. Alhamdulillah. -_-

Setengah jam sebelum sampai ke garisan penamat!! Woooohaaa \o/





Apapun yang terjadi, ku akan berjalan tanpa henti.
W/pun berliku jalan menanti, akan ku redahi.
Yang menanti menjadi pasti.
Hehehehe.
Sekian, terima kasih.

1 ulasan:

gadis ini ialah Y.O.N.E berkata...

perh! mmg kaki bole berotot seh..