Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Isnin, 26 September 2011

Puas hati la ek??

Seorang saya bukan nak berlaku biadap!! Sama ada salah ingatan saya tentangnya @pun memang disengajakan untuk memberi masalah kepada seorang saya.


Untuk segalanya. Terima kasih dari HUJUNG RAMBUT hingga ke HUJUNG KAKI. Berselesalah dengan nikmat sekarang. Bersenang-senanglah. Langsung semuanya tak 'berbikas' dijantung seorang aku. Remember that one. 


"IBARAT BUNGA TAHI AYAM!!"












Saya orang yang 'busuk' i2. Hmm..
Sekian, terima kasih.

4 ulasan:

Lea Isnawi berkata...

mcm atengah panas je
sabar na

khairul berkata...

apasal ni Siti ?

m!3yr4h_LolLy berkata...

lek siti. bawak bersabor bnyk2. peace ;)

cik_ungu berkata...

ni mu nop maros sbb y**** mu ade prob 2 kew??