Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Selasa, 16 Ogos 2011

Ternyata Indah

sumber gambar : sini


Sucinya dirinya tersangat berbeza 
Terciptanya dia tersangat indah
Sangat sukar untuk seorang aku melangkah
Berpaling pada yang lebih indah
Dia penyembuh dan DIA Maha Penyembuh
Tak mampu melawan indah
Tapi dia tidak merendah
Masih juga dia melangkah
Untuk menawan sekeping hati yang tertitik sudah.









:- Gagak yang tak berupaya menjadi merak. Sekian terima kasih. 






Hal lain: Doakan agar "saye nampak awak.... dalam mata saya".

8 ulasan:

Ayie berkata...

sekarang dunia dah moden, jangan kata gagak nak jadi merak, manusia jadi anjing pun bole (hanya orang putih je yang buat)..hehehehe

ema maiziana berkata...

segala tntg diri kite adalah indah.
just think forward ye syg ;)

hepi berbuka puasa ;)

Onitsuka_hana berkata...

:)

Siti Aziz berkata...

ayie:

memang moden sungguh ayie...siti setuju..psling senang nak ubah gagak yang hitam jadi puteh... simbah je cat puteh..ha3

Siti Aziz berkata...

kak ema:

Insyaallah, I will.. hehehehehe


selamat berbuka kak..

Siti Aziz berkata...

onisuka_hana:


^_^V

amir aizat berkata...

nice writting! hehe

Siti Aziz berkata...

amir:

hahahahaahahah...tapi tetap tk boleh lawan adik amir lagi...ha3