Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Ahad, 31 Julai 2011

Ramadhan yang Ku Tunggu

Assalamualaikum

[sumber gambar: Pak Cik Google]

Rasa baru je Ramadhan yang lepas berlalu pergi. Esok [Insyaallah] Ramadhan menjelma lagi. Perasaan?? Sangat bersyukur dan rendah diri. [tak kesah la kalau ada manusia nak kata Mek Tie hepokrit]. Setiap orang ada zaman-zaman manis pahit tawar kelat masing2kan. Ha3. Mase zaman sekolah dulu, time puasa best. Rejab, Sa'aban dan Ramadhan.

Why best sangat?? Sebab dapat buka puasa ramai2. Sorang baca doa. Yang pasti lelaki la. Ha3. Time solat terawih pun suka. Imam dikalangan pelajar sendiri, tak pun ustaz. Mcm 1 keluarga. Petang-petang tadarus. Banyak aktiviti bersama. Walaupun umur time tue baru 17 tahun tapi nampak matang. Ewah. Kecuali aku la. Still like a budak-budak. Tak besau2. Eheh.

Dalam ramai2 imam dikalangan kengkawan sendiri tue aku sangat suka dengan sorang nie. Kat luar punyalah dingin perangi dia. Mcm anti perempuan. [yeke??]. Tapi bila dia jadi imam @pun bilal, semua tanggapan orang pada dia hilang. Ewah. Nak dengar dia mengaji, nak dengar dia azan, nak dia jadi imam. ^_^V. 

Nie puasa yang ke 7 tanpa arwah En.Abd Aziz. =). Semakin terbiasa sebab hari2 seterusnya pun keadaannya akan begitu. 

Sempena datangnya Ramadhan al-Mubarak ini, selamat berpuasa buat semua blogger dan mereka yang singgah [aku tahu dan aku tak tau sape =) ]. Semoga bulan ini kalian semua dikurniakan berjuta rahmat dariNya. Jangan buat tak kenal masjid pulak yer. Buat En Katak yang baik. Selamat berpuasa yer. Terlalu obses die dengan gaharu. Hahahahahahaha...Jangan saman aku ye ling-ling. Buat ex-penasihat juga. Selamat berpuasa. Halalkan lai chi kang kamu yang pernah saya minum dulu. [joke] Ha3. Dia terlalu bz untuk singgah kat sini. Kompem. -_-" Huhuhu..

Blogger kesayanganku, ewah. Ukhti Syikin, Mr.Iz, Amir, Apik, En.Ayie, En.Awie dan Cik Ida. Selamat berpuasa dari Mek Tie. ^_^V. Dan blogger yang lain juge. 











Hal lain: Betul kata kamu. "jangan riak dengan kelebihan sendiri". Saya akan ingat sampai bila2. Dimana kelebihan seorang saya sedangkan penilaian kamu pada saya kiranya hanya dihujung kaki tak terlawan dengan mana2 insan yang kamu kenal. Dulu, kini dan selamanya. Membelek kembali hal yang lepas, membuatkan hati seorang aku y kini tenang kembali ngilu dan berdarah. Perit. Tak mau lagi bergurau metro m/s 3. Perit. =(

16 ulasan:

Nona Hana berkata...

selamat berpuasa.. :)

Ayu berkata...

salam Ramadhan..

Ayu berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
taliff berkata...

Selamat Berpuasa. Seluruh Umat Islam menunggu kedatangan Ramadhan Mulia Ini.

amir aizat berkata...

salam ramadhan kak

Mr iz berkata...

alamak ada orang sayang sama aku la... bahaya ni... mana topi keledar aku ni... karang tak pasal lesung batu hinggap kat kepala ni.... he he he he.... selamat menjalankan ibadah ye mek ti... rebut peluang keemasan yang datang... moga ramadhan kali ini jadi yang terbaik buat mek ti dan seluruh umat islam.... selamat berpuasa

apik pehe berkata...

hehehe..mek tie sayang apik yer?ke apik lain tu?hahaha..

selamat berpuasa juga yer..puasa tu biar cukup sebulan

Siti Aziz berkata...

nona hana

selmat berpuasa =)

Siti Aziz berkata...

ayu

salam ramadhan tuk kak ayu juga...^_^V

Siti Aziz berkata...

amir

selamat berpuasa dik!! =)

Siti Aziz berkata...

mr iz

hhahahahahaha...

Siti Aziz berkata...

apik..

apik nie ja la...tak de apik lain lagi dah...hahahahaha

m!3yr4h_LolLy berkata...

selamat berpose buat siti. wink

Ayie berkata...

yuhuuu.. im back.. hahaha..

*Ayie tuh ramai, ayie yang mana yop..?? lalala

Siti Aziz berkata...

mirah...selamat berpuasa dik!!

Siti Aziz berkata...

ayie:

kamu ler yop!! hahahahahaha....welcome back..hahahahaha


selamat berpuasa ayie...