Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Isnin, 25 Julai 2011

Kembali ke "TEMPAT ASALKU"

Asalamualaikum..

Orang kata, tempat jatuh lagi dikenang, inikan pula tempat bermanja. Ewah. Memang sentiasa dikenang pun. Alkisah. Seorang aku dijemput rakan sekolah untuk sama2 menjayakan kem di sekolah lama. Khamis, jumaat dan sabtu lepas. Hanya sebagai fasilitator sampingan sahaja watakku. Dengan berbekalkan ilmu yang tak seberapa nie, ku kongsi la sikit2 dengan junior2 sekolah lama. 

Sebahagian dari peserta KEM BISTARI SOLAT
Paling tak tahan, depa semua panggil aku "cikgu". Perh, aku bagitau mereka. Aku mengaji kat u bukan ambik pendidikan. Biasa2 saja, tapi bila dah 40x duk ulang mungkin rezeki untuk jadi cikgu tue ada. Ha3. Amin untuk yang baik2 kataku. Mereka semua kiut miut dan sempat lagi pesan kat aku "nanti kalau cikgu tie nak kawin, mai la jemput kitaorang". Ha3. Tergelak aku. Nak kawin ape nyer, calon pun tak da. Abang ada abang. Bagi kat Cikgu Tie sorang. Ha3. Dengan budak2 tingkatan 1 nie, sambil2 mengajar sambil2 belajar sama. Insyaallah, yang baik harapnya diorang dapat ingat dan dengan harapan ilmu yang aku sampaikan itu tidak terpesong. Insyaallah.

Nie abah mek tie. Okey, tipu je. Ini Cikgu Shah.
Jangan ditenong pak cik nie, cuma tatap baby  yang comel itu sahaja. -_-"
Hari khamis tue aktiviti suai kenal je rasa. Istimewanya aku dapat bersama kembarku. Hua3. Itu yang best sebelum dia jadi hak orang. Ewah. Bila masuk ke sekolah lama nie, bertandang pula kat asrama yang beri 1001 kenangan pada aku dan fesi2 yang lain. Terasa mcm aku balik ke zaman sekolah dulu. Masyaallah, indah nyer kenangan tue. Hari jumaat ada BBQ. Teringat tahun 2006 dulu dengan kawan2 asrama yang lain sama2 masak ketupat nasi sampai kol 5am untuk Majlis Maulidur Rasul. [ada kenangan y amat indah waktu i2, thanks KU YA]. He2.

Pok Loh yang besar bersama Cikgu Shah. [barisan fesi lelaki]
Pasal kem nie aku enjoy la jugak sebab dapat bersama2 dengan kawan2 lama. Jumpa dengan cikgu2 sekolah. Diorang masih cam aku dan Insyaallah aku takkan lupakan jasa2 diorang. Orang kuat?? tentu saja Ariff. Ha3. Time kasih Cikgu Shah sbb snap pic sepanjang kem tue. Ewah!! ^_^V

Ariff dan Amir ^_^V




Sekian sahaja untuk aktiviti sewaktu cuti sem ku kali ini. Time kasih untuk baju yang cantik ini. Ewah.







Hal lain: Kambing boleh KAWIN dengan katak tak??? -_-"

11 ulasan:

m!3yr4h_LolLy berkata...

cikgu siti.. hee
beznye jadi fesi kan.

Mr iz berkata...

he he he he... sronok giler tu aktiviti macam ni...he he he... nape tak ajak sekali..kambin kawin dengan katak.... entah la boleh kot...he he he

apik pehe berkata...

hehehe..apik nk ayam

aRiE niSS berkata...

cikgu!!cikgu!!=)

Siti Aziz berkata...

miss lolly:

best la jugak dik.. ha3,,, sambil mengajar sambil belajar... ^_^V

Siti Aziz berkata...

mr iz

hahahaahahaaha...lain kali ct ajak mr.iz.. hahahahahahahahaha

Siti Aziz berkata...

apik:


apik nak ayam, citi nak lidi.. hahahaha...kim salam kat lidi... ^_^V

Siti Aziz berkata...

areniss:


cekgu!!! cekgu!!! amin....hahahahahahaha

amir aizat berkata...

dah lme xjd fesy2 ni,hehe

Siti Aziz berkata...

kena barukan yang lama i2 dik...ha3

Ayie berkata...

dulu teman ada cikgu feveret.. Feveret sebab dia selalu buli teman.. Tak siap kerja, diri atas bangku.. tak bawak buku, berdiri luar kelas.. Kalau tak kerana dia, kompom teman takde disiplin macam sekarang nih.. hahahaha

*sekarang pun macam tak beberapa nak berdisiplin.. lalala