Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Isnin, 4 Julai 2011

I'll be loving you forever ^_^V

......

You are the sun,
You are my light,

And you're the last thing on my mind,
Before I go to sleep at night,

You're always round,
When I'm in need,
When trouble's on my mind,
You put my soul at ease,

There is no one in this world,
Who can love me like you do,
That is the reason that I,
Wanna spend forever with you,




....
[WESTLIFE]









***Klu itu yang kamu nak tunjuk, saya dah tengok. Kesimpulannya: CANTIK diMATA & CANTIK diHATI. Terima kasih. Saya hargai. Terima Kasih sebab tlg scr tak lgsg kuatkan lagi SEMANGAT saya. 








Hal lain: Saya harap mak saya berpuas hati selepas melihat sendiri GAMBAR itu. Diam tak terkata kan kan kan. I2 lah ujian anak sulong dia kali nie.

1 ulasan:

Mr iz berkata...

he he he he lagu tu ditujukan pada saya ke..he he he he.... hati manyak senang ribu ribu bintang sudah mari...he he he