Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Rabu, 22 Jun 2011

Saya Mengaku "SEKALI LAGI SAYA JATUH CINTA"

Assalamualaikum..
Bila hati tak berteman
Muncul dia ketika ku rawan
Andai ini adalah suratan
Ku terima dirimu insan

Perh!! Siti Aziz. Ape ke hal nie weh?? Saya mengaku "SEKALI LAGI SAYA JATUH CINTA". Muahahaha.. Penyataan yang paling berani dan paling tak boleh percaya. Mcm poyo je. [senyap2 suda la weh].Nobody cares about u pom!! Ha3..Setuju yop!! Hi3

Biasa la, kita manusia. Lumrah la, bila kenal cinta n bla bla bla. Orang....... kalau dah mabuk cinta, lebih teruk dari mabuk laut tau!! Ha3.. Sila percaya. 

Okey, sebenaqnya Mek Tie hanya nak bercakap pasal novel KASIH YANG SUCI n cerita NORA ELENA.. Seth Tan [Aaron Aziz] yang sangat ansem ^_^V.. Sejujurnya aku tak pernah sekali pun tengok drama nie kat tv dan cerita nie dah pun tamat rasanyer. Ha33.. Patut la novel nie memang hangat diperbincangkan musim exam sem lepas. Kawan2 aku duk pakat gila nak cari novel nie.. Aku agak terlambat untuk menyedari kebagusannya.. Kah3... Ayat tak boleh bla.

Duk usha2, novel nie teramat laris di pasaran. Aku jangkakan novel nie mungkin dah tersold out di kedai buku yang ada kat Jerteh nie. Aku nak cari kat mana?? Ha3.. Tak mengape, kite same2 cari yer.. Ops!! Makin jatuh cinta dengan drama nie bila aku tengok video2 kat Youtube.

Tapi, memang jelas dan ternyata agak sukar mencari watak mcm Seth Tan tue.. Tapi segalanya mungkin. Sukar bukan bermakna tiada. Ha3. Nak bermimpi jadi secantik Siti Saleha memang mcm merak dan gagak hitam la..Nak ada buah hati pengarang jantung dan usus serta limpa mcm Aaron Aziz mmg TAKKAN MUNGKIN w/pun pernah. Hahahahaha..

P: Best lar bang drama Nora Elena tue..
L: Sayang suka ek?? Seth Tan tue mcm abang kan kan kan..
P: Perasan nyer, tapi romantik serta fizikal tue mmg sama.. [sambil senyum meleret2]
L: Sayang lebih cantik dari watak utama cerita tue tau...
P: [senyum meleret2] ^_^V

Siti Aziz: Dialog rekaan semata-mata.

Nora: Rupanya Tuhan turunkan kita hujan untuk hadiahkan kita pelangi...
Seth: .....dan semoga Tuhan kekalkan perkahwinan kita....

Bahagia i2 akan terserlah dengan sendirinya. Kadangkala ianya tak perlu diungkap kerna yang memandang sudah dapat membaca dengan sendirinya. [Siti Aziz,2011]

Waaaaaaaa!!! Makin ku jatuh cinta. [sesambil tengok kat cermin....alamak,tak lawa langsung budak siti nie...] hahahahahaha... Bersyukur okey.. bersyukur.. -_-"




Saya Mengaku "SEKALI LAGI SAYA JATUH CINTA " oh Seth Tan.. 
[muahahahahahahahahaha]
Gelak sampai guling2..

Suka!! Suka !! Suka!!! Sangat2 suka,lebih banyak dari bulu2 kambing!!! ^_^V

Sweet nyer la.. *_*

Hanya sekadar cara "menghiburkan hati sendiri" 

Ops!! dari Mek Tie: Cik Ida, En.Ayie, Mr.Iz, Ukhti Syikin, Dik Amir, Apik Pehe dan Cekgu Ijat tengok cerita nie tak?? Hi3.. [lame nyer Cekgu Ijat tak hupdate blog..Sebok mengajar ek..Tak rindu kat Bukit Keluang dah agaknyer, gembira kat Pahang kankankan.. Hi3...]



Sekian Terima Kasih..

10 ulasan:

miss aLya Lee berkata...

wea...ak cari novel ni..byk kedai dh..dop jupe...huhuhuhu

Siti Aziz berkata...

kasen ku sayang

laju kamu komen sayang... ha3,,,nanti aku usha,,agak susah la rase sebab tengah pemes sekarang..ha3...

cikida berkata...

kih3..da angauu ni..hehe.tapi mmg best giler novel ni..ida pon jtuh cntaaa..=)

nik lan nik mat berkata...

kalo aku yg berlakon nora elena ni msti lg top kan cite ni...hehe

ABU berkata...

hahaha ingtkan apa tadi..aku pun teka pernah tengok nora elena..baca novel lagi la tak...aku lagi ketinggalan zaman,..huhuhu :)

Mr iz berkata...

alamaksemen tak tengok lagi la ceta ni...he he he...nampaknya dah tertinggal kapal terbang ni... he he he he.... mesti cik siti senyum sorang sorang bila layan ceta ni kan...he he he he.... nati try wisya tengok...he he he he,,adakah aku pun akan jatuh cinta jua.... he he he he ..adoyaiiii...he he he

Siti Aziz berkata...

cik ida

hahahaha....ct nak kembar seth tan 1.. cik ida 1...hahahahaha

Siti Aziz berkata...

nik lan nik mat

hahahahaha....caya la bro...awak memang bery goooooodddddd....hi3

Siti Aziz berkata...

abu..

cari novel pulak...ct nie tak pernah kedua2nya....lagi la ketinggalan zaman...ha3,,,

Siti Aziz berkata...

mr iz..

hahahahaha....ct ingat ct je ketinggalan zaman... mr iz pun lebih kurang ngan ct jugak rupenyer...ha3