Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Jumaat, 24 Jun 2011

Examination Result ^_^V

Toooot!! Toooot!! Toooot!!! [bunyi mesej masuk] 8:35pm/ 24 Jun 2011

Cikgu B.I: Salam.. T, result dapat berapa?? 
Mek Tie: Aaahh?? Result da keluar ke??
Cikgu B.I: Ang tak tau ke?? Kerja sampai tak ingat dunia..
Mek Tie: Nanti esok atau lusa aku bagitahu. Kalau result k.o aku senyap la.. Ha3..Dapat berape??
Cikgu B.I: Insyaallah ang dapat tinggi juga. Si A dapat 3.5, Si B dapat 3.45..Aku 3.64..Rezeki sem 4. 
Mek Tie: Waaa!! Dekan!! Tahniah!! Hebat.. 

n bla bla bla..

Assalamualaikum..

Dah malam mcm nie nak check result kat mane?? Nak online kat mane?? Hati dah berdebar.. Nampaknyer kena tunggu esok @ lusa. I2 pun kalau ex-bos bagi berokeban utk ku sewa, kalau takut nak tengok result aku takkan jejak c.c..


9:30pm [selepas hujan, ribut petir serta kaum kerabatnya]

Mek Tie: Oiiitt!! Budak.. Tolong ambik laptop aku wat mai sini!!
Adik 1: Hi3, lupa nak v ke mung. [sambil menghulur berokeban yang ex-bos tinggalkan kelmarin]
Mek Tie: Doh mari mana mugo goni?? [pelik yang amat]
Adik 1: Petang marin lagi, tok ingat nak royak me mung.
Mek Tie: [bebelbebelbebelbebel bla bla bla]


Waaaa.. Buka laptop, terus online. Masuk portal. Klik examination result!!





Tutup mata dengan tangan -_-"





dup!! dap!! dup!! dap!!






Jang!! ^_^V..Sesaat kemudian. Aaaaaaaaaaaaaaaa!!!! tepik la konon. Alhamdulillah..Terlebih teruja. Hi3. Bersyukur. Time kasih dengan restu ma tiap kali nak exam. Paper yang aku paling bersemangat jawab 24hb lepas pun dapat result yang amat tak ku duga. Hi3. Mood study datang tiba2 pada last paper.. Nasib baik datang. Satu topik aku tibai belanjawan 2011. Aku tak bace pun. Hi3. Cara study msh same mcm sem 3. Tapi agak lewa. Sebab banyak tidur. Kepuasan [merujuk kepada keboringan yang amat sangat]. 



Ape pun aku gumbira 88% bila my mummy tadi tengok result.. n untuk semangat y datang malam i2. Hanya satu ayat kosong tp kesannya MASYAALLAH.. Ha3. [abaikan]. 12% lagi simpan untuk kemungkinan timbul sebarang kekecewaan. ^_^V ..Persoalan: Dekan ke tak Mek Tie nie?? Hi3




Seorang saya amat BERSYUKUR padaNYA.
Alhamdulillah dengan rezeki ini
^_^






hal lain: ***Seorang saya yang sebenarnya rasa sangat TERHINA . Titik.


10 ulasan:

dyanie berkata...

tahniah!!!!!!!!!!

ABU berkata...

tahniah..:D

miss aLya Lee berkata...

tahniah!!!

apik pehe berkata...

mek!!tahniah deh.ehehe

JHaZKiTaRo berkata...

salam kenal.. rajin2, jemput singgah ke blog hamba kalau nak baca pengalaman hamba mengembara ke 46 buah negara.. :)

Siti Aziz berkata...

dyanie

thanks dear...

Siti Aziz berkata...

abu

waaaa....abu pasti lagi hebat dari ct...ape pun time kasih... ^_^V

Siti Aziz berkata...

kazen

u buat persiapan la... hu3...nak naik poli dah ke??

Siti Aziz berkata...

apik pehe

apik!!! same2...ha3... usaha tak belah mana pun... ha3

Siti Aziz berkata...

doctor

insyaallah ct singgah...tadi dah tengok...cantik2 gambar nyer.... rase jeles lak... hu3