Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Sabtu, 21 Mei 2011

"Wacana Kenal Pasti Blogger Bersama Bro Wacana"

Assalamualaikum.. ^_^V
Hai semua. Sesiape yang singgah. Kat atas nie header belog Abang Wacana. [ehem!! da kawin..Ha3] Aku pangkat adik2 je wokeh. Kena hormat. Kena hormat. Kelik sini untuk singgah dan berkhelah di tanah Bro P.Wacana. ^_^V

Pembawa Wacana
Sebenaq nyer, baru beberapa hari nie ct jumpa belog bro nie. Baca2, komen. Ha3. Nie bro wacana wat keluaq satu teka tekok. Ha3. Teka mana satu Bro Wacana n Pak Cik Ujang. Ct berusaha sedaya upaya untuk mengesan yang mana satu tuan tubuh. Rujuk punya rujuk, buat bandingan dengan gambaq asal [mungkin la ^_^V] ct pun bulatkan seperti gambaq kat atas tue la. Harap betul la. 

Kompiden ct bulat gambaq bro wacana. Kalau salah, jawapannya dapat malu free. Hi3. Pak Cik Ujang tue same la, duk tilik2 header blog nie, kiranya nie la gamaknya belog Pak Cik Ujang. [jangan marah sebab panggil pak cik, tanda hormat] hahahahaha. Dah terbiasa. ^_^V

Ct suka belog Bro Wacana [baru kenal] dgn penilaian dari entry2 yang ct baca, kalau ct gelak,ct gelak kuat2.. Bila ct baca, ct paham ct akan angguk dalam otak terus taip perkataan BAGUS.. Pada ct semua ada LAWAK+SANTAI+BERINFORMASI=P.W. Rase tak lewah sangat la ayat ct nie. 

Tapi ade jugak entry lawak2 tue mcm [bukan mcm tp mmg ya] hahaha ada unsur kedewasaan. Ha3. Adekah mek tie sudah dewasa?? Insyaallah. 

Harap Bro Wacana dapat salurkan lebih banyak ilmu2 yang bagi manfaat kpd pembaca. Ayat yang digunakan memang menarik perhatian. Maksud ct, ayat tak berbelit2. Orang mudah paham. [kuat main angin!!] Bukan main angin, tapi realiti. Hi3..

Satu perkataan yang memang best dari salah satu entry Bro Wacana : Hikayat Kedai Kopi- Aku Tak Makan Babi [...............ngok!!....]

Ha3.. Ct suka perkataan tue. Sila la baca yer hi3.. Sekian saje untuk teka tekuk Bro Wacana. Singgah2 la ek, xkan menyesal. ^_^V




Sekian Terima Kasih

4 ulasan:

PRABHU WILWATIKTA berkata...

Succes follow in number#604, I'm waiting your re-follow at http://majapahitinfo.blogspot.com. Thanks.

Siti Aziz berkata...

thanks.. i will follow your blog.. ^_^V..

zacky ~786~ berkata...

menarik ~

Siti Aziz berkata...

zacky~786~


memang menarik...sila la zacky terjah belog bro wacana... ^_^V