Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Khamis, 5 Mei 2011

Tak tau nak buh tajuk ape

Assalamualaikum..

Ehehehehe.. [tuk siang]

"Mintak MAK NGAH [mintak maaf] la ek.. Saya sendirian. Cuma ada kaitan dengan pamily saye aje. Kamu xde kena mengena dengan seorang saya. ^_^.. Bukan pakwe, bukan tunang n bukan jugak suami. Kesimpulannya, saya bebas tuk memasamkan muka saya lebih masam dari LIMAU muda .. 

Lalalala.. ^_^

Ehehehehe.. [tuk malam]

Mgrb tadi, usai saja solat mgrb n bukak puasa. Terkocoh2, tergopoh-gapah siap2 tuk g masjid. Pst!!!! Gosok gigi paling penting, kang terlokat sambal nasik lomak kat gigi den. Eceh!! Ha3.. Memang tiap sem kat masjid ada buat solat hajat perdana time nak exam. Kali nie memang rezeki aku la. Alhamdulillah.. Hehehehe..

Lepas selesai solat hajat, baca yasin n solat isyak. Lepas tue ada tazkirah. Dari Imam Muda Hizbur Rahman Bin Omar Zuhdi. ^_^.. tak pasti pulak wifenyer ikut same ke tak.

Nie la, dulu pengetua sekolah selalu pesan. Kalau nak p majlis @ kemana2 aje bawak pen ngan kertas. Boleh catat. Sebab otok kita nie tak mampu nak ingat semua y orang sampaikan. -_-"

Satu yang aku ingat. Kenape kita susah nak study. Sebab pertama adelah ada gangguan hati. Hati tak tenang. Asyik duk fikir benda2 yang tak perlu. Duk fikir benda yang tak beri manfaat pada diri sendiri. Seorang aku pun termenung. Benar kate ustaz nie. Memang benar sangat2..

Antara part2 yang melekat kat kepala aku. "Allah Maha Pengampun. Banyak mana pun dosa kita, bertaubatlah". Jauhi ZINA. Setiap masa INGAT MATI. 







tak mampu untuk aku teruskan bercerita. Terima kasih kerna membaca. "BERTAUBATLAH KAMU SEBELUM TERLAMBAT".. mcm poyo je ayat aku kan. Hmmm, aku tak kisah. Poyo ke tak poyo, nanti bahana kita yang tanggung.. Sebesar zarah yang tersorok pun kita dapat tengok balik kat padang masyar. Hu3.. 




wasalam.



[ape nie.. sekejap SAYA..pastu AKU] -_- sabo je la

4 ulasan:

Ayie berkata...

entry nih tak perlu ada nama.. hahaha ^^

Kembang Perawan 3288 berkata...

bg saya perlu ade tajuk. huhu.. bubuh je pe yg patut. huhu

Siti Aziz berkata...

pak cik ayie-->

hek eleh.. pengulangan ayat.. tolak markah... ha3

Siti Aziz berkata...

cik kempang perawan 3288-->

ha3...xde idea...lagipun entry merapu2 n entah ape2... kui3