Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Isnin, 2 Mei 2011

Seorang saya TAK BERSEMANGAT T________T

Assalamualaikum

Hu3.. Rindu semangat semester lepas2, kenapa sem. nie lumpuh sangat semangat seorang AKU. Why?? Why?? Jangan cam gini. Xbagus tue result nanti. Kang menangis sedu sedan pulak. Hu3. Kertas pertama 8/5 nie. Dah la paper projek. Study la MAK CIK. Pliz.. 

Ku seru semangat study, datang kemari. Hu3.. Buku ada depan mata. Tapi tak ku sentuh. Bala apekah ini. Hu3. 


Menangis tengok buku sebab hati tak terasa nak baca buku pun. Ya Rabbi. -_- Siap conteng kertas lagi. Hu3..Buku pulak yang baca muka aku. Dah boleh bayang dalam dewan exam nnt. Hu3. Okey. Sila paksakan diri untuk baca. Belajar ikhlaskan hati dengan ilmu. Belajar lawan nafsu dan belajar lawan setan2 yang sedang menghasut supaya aku TIDO dan TIDO. Hu3.. 

Sila bebelkan seorang aku.. http://www.emocutez.com




Salam kasih salam sayang salam rindu dari seorang aku di hutan Sintok. http://www.emocutez.com


Hu3.. T_______T

8 ulasan:

CahayaCintaIlahi berkata...

huhu jgn malas2 ek
semangat taw.. semangattt
chaiyok2 ok .. ;)

Siti Aziz berkata...

Baru nak rerajin kak.. menganntuk pulak y sampai.. padehal baru bangun tidoq je.. hu3.... hebat sungguh perasaan malas nie... hu3...


thanks kak ^^

ABU berkata...

pgi study cepat...!!! (sambil memegang rotan)..hahaha

Siti Aziz berkata...

kuikuikuikuikui...kemalalasan y berganda2....hu3

Ayie berkata...

tanak belaja..?? eh, senang je tuh.. rebus buku, minum airnya.. dijamin mujarap.. hahahaah

Siti Aziz berkata...

*_______* petua orang berjaya dengan cemerlang, gemilang & terbilang... ha3....

apik pehe berkata...

heheh..jgn bukak blog..nanti x stadi

Siti Aziz berkata...

betul2...hu4