Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Selasa, 17 Mei 2011

Oh Celcom Kesayanganku!!

Assalamualaikum..

Adoi. Pak Cik Celcom sayang. Awak buat saye jadik bingung!! Saye tak call sape2, saya tak buat permintaan tuk pinjam kredit [mcm y selalu2 buat sebab sengkek sangat, hi3]. Saya cuma mesej dengan kawan saye je pak cik. Tue pun no dia saya da senaraikan dlm 8pax

Oh pak cik celcom ku sayang. Tadi saye check baki banyak lagi. Check balik susut RM3. Banyak tuh. Boleh beli nasik kerabu!! Ha3. Kenape pak cik buat saya mcm nie?? Saya xda suami tuk bagi nafkah top up tiap2 bulan. ^_^V Xda. Pak Cik amat kejam dengan saya.

Maka dengan ini, saya putuskan untuk kawin dengan Maxis @ happy @ Digi ade lagi tak?? Ha3. Baik pak cik jangan buat hal, sebab saya sayang pak cik. Kita dah hampir 4 tahun bersama. Sebelum nie berpapan no aku tukar. Ha3. 

sumber: pak cik google

Peluang terakhir untuk pak cik tak buat hal sampai 18hb nie. Kalau buat hal lagi, kita bercerai kat tong sampah. Ha3. Nak cari yang baru sebab yang lama buat hal. 

w/apepun.. Saye sayang pak cik. Pak cik selamanya dihati saya. Jangan buat hal ye. Ha3. Sila setia pada yang setia ye pak cik celcom. Kalau pak cik tak setia, saya & orang lain juga akan balas "tak setia pada pak cik". Ha3.



Ape pun "I LOVE U pak cik...................celcom!!" Ha3. 




Salam sayang salam rindu buat pak cik celcom!!
p/s: Jangan saman aku haaaaahahahaha T____________T

16 ulasan:

Koding berkata...

Pakcik selekom memang sokmo setia..

Mr iz berkata...

he he he kira penyanyang juga cik siti kita ni ye...bertuahnya pakcik celcom ni dapat dia...he he he

Ayie berkata...

jahat la pakcik celcom tuh.. =.=''

Siti Aziz berkata...

koding

koding dapat berday bonus ka??? ha3... sebab tue ckap setia...

Siti Aziz berkata...

mr iz

penyayang sungguh. ha3. yang penting jangan saman saya. ha3

Siti Aziz berkata...

ayie

memang. sungguh jahat. tapi dalam jahat ada baiknya. huhuhuhu

Inspirationalefeks berkata...

hehe bersabar ye :) sekali sekala tu :) hehe

Siti Aziz berkata...

tak boleh.. ha3.. mek tie dah cakap, mek tie xda suami nak bagi nafkah tuk top up hp.. ha3... haha [gurauan semate2]... ^_^V

cikida berkata...

cam tu ke.cian awk.huhu..xpela..kawin je reramai.ehhehe=p

Siti Aziz berkata...

cik ida..

ct pun rase baik kawin dengan semua jejaka merah, pink n kuning tue. biru tinggal kat belakang.. ha3..

jimat2...ha3

amir aizat berkata...

biasaq larh tuh,pkcik celcom kdg2 gila,heheh

Prince Halilintar berkata...

kdg2 kite mmg xpasan kredit kite cepat je berjalan padahal rase cam xgune sg kan..

Siti Aziz berkata...

amir aizat

ha3.. gila kengkadang xpe. jangan buat gila selalu2. yang setia boleh curang. ha3

Siti Aziz berkata...

prince

ye ah. tapi kalau lesap tanpe buat2 ape, terase jugak. ha3.

**::CIKNUURUL::** berkata...

salam snggah d sni,.hehe,..

sian kan,celcom kdg2 suke buat hal gitu,.g telan setelan telannye kredit kite,.huii,.nsib CN ni jnis xtrpedaye sgt ngan msg2 brbyar yg smpai tuh,.huhu

meh jmpot snggah umah,.rni nk bw jep,.hehe,.

Siti Aziz berkata...

c.n

hahahaha...pak cik celcom nie memang..

tadi ct dah singgah...tp pelik...ade 1 entry je..adekah salah line kat tempat ct??? xcukup kuat nak loading masuk tanah cik nurul????

T.T