Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Khamis, 26 Mei 2011

Luka Dilukai-SHIMA [entry kosong]

Kanan dan kiri..Cuba berlari
Masih ku dihujani..Tohmah dan caci

Jangan sekali..Aku diletak ke bawah
Hanya kerana jalan..Hidup yang susah

Tak siapa di antara..Kita di dunia
Memilih jalan hidup..Yang derita

Aku sering dipersenda..Dan sering dikecewa
Oleh hati mereka..Yang tak punya rasa

Ingin ku mengecap bahagia..Padamu kasih yang menjanjikan setia
Namun belum sempat ku merasa..Mimpi yang di bina
Hati mudah berdarah semula..Kerana dustanya...

Terhempas lagi ..Kesekian kali
Luka yang dilukai..Menguji diri

Namun begitu..Aku tabahkan semangat
Biar waktu merawat..Segalanya...






: : : Ape yang aku janji, aku cuba tunaikan. Dengan izinNYA. : : :




Salam sayang salam rindu buat masa depan yang belum pasti [*_*]

12 ulasan:

Ayie berkata...

sentimental.. layan lagu shima sambil pegang gambar bekas awek dan termenung di sebuah pantai yang indah terbentang.. HAHAHA

Mr iz berkata...

wah lama lah tak layan ;agu shima ni..apa cerita shima skarang yek... ye cik siti jika sudah berjanji wajib atau harus ditepati...he he he...kalau tak kes naya woo...sapa mau jawab tu...he he he...camana pun steady tu mesti ada...he he he

aRiE niSS berkata...

jiwang yea siti..=)

apik pehe berkata...

setiap janji kena tunaikan..biar lambat pon..hehehe

Q :) berkata...

jum join contest sy ? :)
pasal admire ni hihi^^

http://quratulmazani.blogspot.com/2011/05/post-anda-mesti-bertajuk-first-contest.html

amir aizat berkata...

woah puitis sungguh eh kak ct nii,heheh

Siti Aziz berkata...

ayie

sentimental sungguh.. ha3...merenung gambaq bapak itik yang dah hilang entah kemana.. ada mcm tak da..tak da mcm ada... ha3...parah....

^_^V

Siti Aziz berkata...

mr iz

kalau janji nak kawin pastu tak tunaikan..memang la kes berat..ha3... berat2...[ct terselamat lagi]...hahahahaha..tapi ape2 janji sekalipun,bila dah namanya janji, kena tunaikan.. biarpun perit diri sendiri... ha3

Siti Aziz berkata...

arie niss

niss..ct jiwang sebelum balik kampung..ha3

Siti Aziz berkata...

apik pehe

hahahaha..kena tunaikan biarpun lambat... ^_^V

Siti Aziz berkata...

Q ;)

iNSYAALLAH CT JOIN NANTI YER,,,TIME KASIH JEMPUT... ^_^v

Siti Aziz berkata...

amir izzat

Dik,, kak ct jiwang kat alam maya jer,,, ha3...^_^V