Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Sabtu, 14 Mei 2011

LiMa AnGkA ^_^

Assalamualaikum.. ^_^V

Ada ape dengan lima @ 5 @ V ??? Hahahaha.. Time kasih buat Ayie sebab tag Mek Tie.. ^_^.. Dengan jitunyer mek tie buat malam kelmarin, tapi ku drafkan dulu.. Huahahahaha.. Jom ke sesi Q & A.. Ha3.. 

5 Tarikh Penting
  1. 15 Julai [ hari lahir ma ]
  2. Tarikh setat puasa Ramadhan
  3. 09/09/11 [ setat sem baru ]
  4. 26/05 n 11/02 [kembaq]
  5. 21/07,10/09,25/12,30/04 & 07/10 serta 03/09 [hari lahir anak beranak] ahaks.
     31/11 [hari pertunangan] & 31/04 [kawin] --> hahahaha extra 1

5 Perkara Dibuat Semalam
  1. Bace
  2. Termenung
  3. Makan
  4. Solat 
  5. Online
5 Perkara yang Buat aku rase gumbira
  1. Bila aku dapat 5 KETUI GIGI PALSU AKU BALIK.
  2. Bila aku dapat lunaskan hutang ptptn
  3. Bila aku XDAPAT ape yang aku nak
  4. Bila dapat makan tomyam
  5. Bila aku balik aku tak nampak itik lembu kambing ayam cacing kerbau itik serati itik gembo2 puyuh [hmm] 
5 Sebab Jawab Soalan
  1. Sobab aku di tag oleh Ayie ^_^
  2. Sobab aku baru lopas exam
  3. Sebab aku puah
  4. Sebab nak jawab
  5. Semua sebab diatas. Huahahahahaha
Tag kepade 5 orang kengkawan

     1,2,3,4,& 5 --> My Love [my kazen] kompen dia ta buat, ha3]


Baru buat.. Tapi tak lapuk lagi ye En.Ayie. Ha3..

6 ulasan:

Mr iz berkata...

lima perkara yang buat rasa gembira tu yang sempoi tu...he he he he... eh betul ke gigi palsu...he he he

Siti Aziz berkata...

hahahaha... betul la.. gigi ct yang depan nie semua gigi bergerak..hi3

cikida berkata...

yeahhh makan tomyam sedapppppp !! gigi palsu ?btol ?

Siti Aziz berkata...

hahahahaha....

cik ida : betul la..

Mr iz berkata...

aik awal pakai gigi palsu...heran ni....he he he...ada guna polident tak...he he he

Siti Aziz berkata...

mr iz..

ha3...semulajadi lekat sendiri..ha3