Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Sabtu, 14 Mei 2011

Jumpa ARTIS KOREA versi MALAYSIA

Assalamualaikum..

Ehehehehehe... Tadi lepas BERPINAU xleh jawab exam, balik bilik bukak darling n online. Ha3.. Godek punya godek, kali pertama singgah kat belog http://yayahana.blogspot.com/. Tak tau nama sebenaq tuan rumah ape.. He3..Tengok2, bace2.. Mek tie terus teringat kat cerita korea. Drama. Eheh.. Bagi mata mekti memang ada "mirip2" gitu. He3..


Hah!!  Sape suka drama nie?? 

Lawa kan  dia : Han Chae Young

Panggil Cik Hana boleh x?? He3.. Mek tie kata betui, ada mirip Han Chae Young. Xberani mek tie nak ambik gambar Cik Hana n letak kat sini. Sape2 yang singgah nie, sila la ke belog Cik Hana, tengok ada mirip x dengan pelakon yang Mek tie Maksudkan nie.. 





Mek Tie kata, ada mirip w/pun sikit. Ada. He3. Titik.. 


"Kalau da tengok Cik Hana kat tanahnyer, bagitahu ct ek ade mirip ke tak.. Hi3.. " 


^_^V

6 ulasan:

Marya Hana . berkata...

ohh chun hyang ni.. :D
anak patong korea.

kawan i pon penah kate.
tapi masih tgh pk ape yg same.
mate kot..

Siti Aziz berkata...

haaaa....kan3... tengok2...hi3...

thanks cik hana..

Inspirationalefeks berkata...

hheehe .. awek korea tu cantik .. awuuuummmmmmm

Siti Aziz berkata...

eleh.. kenan ah tue... ha3

Ija AppLe :) berkata...

gile best cite nie..
da bnyak kli sgt tgok..
tp xpuas2 pon ! :)

Siti Aziz berkata...

ct n adik2 pun suka cerita nie...ha3