Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Selasa, 24 Mei 2011

Entry khas 24 Mei 2011

Assalamualaikum..

[Dengan pening lalat] Kol 8:30 pm hingga 11 pm tadi [23 mei] habis kertas kedua akhir. Masyaallah. Soalan. Amat la bagus. Ha3. Tengok muka ayahanda [lec subjek tue] terus tersenyum n berkobar2 menulis. Peringatan: Tulisan kecik, halus mcm cacing akan dipotong markah sebab menyusahkan saya untuk membacanya. Ha3. Nasib baik dah terbiasa dengan tulisan besau gajah. Ok -_-".. Jujur ku akui [eceh!!] suka sangat tengok lec aku yang sorang nie, senyuman dia. Buat aku yang masam mcm limau tak masak nie jadi manis. Hi3.. Lewah2.. Bodek bodek sikit. 

Masuk dewan exam lewat, tergopoh gapah nak tulis nama.. Isi kehadiran. Paling teruk, nama ayah lec kesayangan aku boleh was-was. Kenapa nie??? Xbaik punya student. Aku dah tulis kat kertas tadi. Tapi lupa plak bila dah masuk dewan. Berdebar semacam Hu3.. [masalah hati nie] ^_^V

Okey, masuk dewan exam syarat utama semua alatan yang tak digunakan mesti letak atas lantai. H/p aku OFF dan memang tak leh bawak masuk. Duk ler kat luar. Jawab punya jawab sampai terkehel jari2.. Hi3.. Tapi tak tau betui ke tidak. Tawakkal je la yop!!

Keluar dewan kol 11:10pm.. Letih duk fikir pagi esok [24/05] paper last koi 8:30 am.. Tak tidor la aku. Hu3.. Sekarang dah kol 1:53am. Kengkawan dah mula kemas barang nak balik esok. Aku nie satu barang pun tak sentuh lagi. Masyaallah. Perasaan tak sir balik tue menebal bebenau yop!! Yang paling penting esok aku nak tidoq lusa aku nak tidoq tulat aku nak tidoq n seminggu seterusnya. Kui3

Tapi, bila dah last nie agak kecewa bila semangat nak study tue baru sampai. Kenapa baru sampai?? Sebab baru sampai. Kenapa baru sampai?? Sebab dah memang perangai aku, selagi tak senyum seikhlas hati semangat tue tak datang. [dalam maksud]. Tak dalam mana pun. 

Untuk 24 Mei paper ekonomi, aku akan buat entry khas tuk subjek tue esok. [xde orang nak baca pun weh] entry syok sendiri. Huahahahaha. Tak mengapa. 

Sekarang, semangat study dah mai. Agak kelewatan. Tak mengapa. Terima kasih sebab datang semangatku !! ^_^V


Situasi seorang aku T___T


P/s: Mintak maaf, entry2 ct xilmiah. Sekadar perkongsian aktiviti harian n suka2 sengih2 nangis2 lawak2 n entry kosong je. Terima kasih sebab singgah.


sambungan: 1:43pm




Dalam dewan exam pg tadi, perasaan aku?? Rase nak menangis sebab aku baru dapat rasa semangat semester lepas. Untuk kertas akhir, aku rasa sangat syahdu sebab aku dengan perasaan senyuman senyuman yang penuh bersemangat menjawabnya. Kenapa baru datang semangat ku?? Kesian kat aku.. Hu3.. Tapi terima kasih sebab muncul.. 




Sila la percaya yang aku memang gila. -_-"


http://www.emocutez.com


Salam Sayang Salam Rindu Buat Masa Depan Yang Belum Pasti


petikan hantu kak limah balik rumah: "kalu kito ingak kokre, ore ake ingak ko kito!!" pelawok pelawok pelawok..Saya ada seminar nie!! ^_^V Kalau dah jadi mcm tue ape namanya?? Bala tue!! Bala!! Ha3...

18 ulasan:

Ayie berkata...

teringat ayahanda subjek hidrology.. dengan jambang dan spek beliau, jujurnya mengundang kutukan student beliau sendiri termasuk la teman.. HAHAHA

amir aizat berkata...

goodluck kak!

Siti Aziz berkata...

ayie

ayie!! xbaik...xbaik... hahahaha...tapi mek tie pun lebih kurang ah.. kalu dengan lec skema mst kena kutuk.. ha3... mulut student lepas exam automatik jadi laser.. hahahaha...

Siti Aziz berkata...

aizat

kamu dah gemok dik??? dah berape kilo baik??? Hahahaha.... ingat, duk rumah jangan rilex sangat, bersenam jugak yer... hahahaha


time kasih... esok last... ^_^V

apik pehe berkata...

hahaha..ngaji molek gak mek weh..pok kang..hahaha

Siti Aziz berkata...

ambe ngaji molek doh boh.. hahahahaha

cik teyn teyn berkata...

amboiiii .. nak tido je eh ?? hehehe

Scya Lollita berkata...

HEEE cik scyapun suka lupa nama lecturer muahahaha

Siti Aziz berkata...

cik teyn teyn

tido je kerja ... lepas tue balik kg tido lagi... ha3

Siti Aziz berkata...

scya lollita

lain kali kena tulis atas dahi... ha3

Ini Kisah Tia berkata...

mak aih , dah fikir tdo ? hehee

Siti Aziz berkata...

hahahaha...tidoq je kerja...nak naikkan tubuh balik..kasik gemok...ha3

dyanie berkata...

cer bygkan stdy uh sesedap rasa mcm tdo..ahhaha mst terbaekkkk!!

Siti Aziz berkata...

dyanie


hahahaha...sindrom paling power...tengok buku xsampai 5 minit.. menguap terus... bahaya... ha3

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

teringat zaman zaman jadi budak u..nice n3

Mr iz berkata...

si study tu tertinggal bas kot tu yang selalu sampai lambat tu...camana pun moga selamat lah dengan perjuangan cik siti...he he he... rilek je...buat macam lepak kat shopping complex...he he he... good luck... he he he

Siti Aziz berkata...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o

siti budak lagi..zaman budak2 brutal tahun bila??? hahahaha 1970an ke???

Siti Aziz berkata...

mr iz

ct dah babis exam dah...ha3... sekarang memang rilek2 mcm duk tunggu derian guguq.. hahahahaha


^_^V