Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Selasa, 31 Mei 2011

Cuti Yang Lemau ^_^V

[Entry 27,28 & 29 Mei 2011]

Assalamualaikum..

[27 mei]

Muahahahaha.. Right now, Mek Tie ade kat Besut. Sampai umah kol 8am dengan mengantuknya. Hahahaha. Tapi Alhamdulillah selamat sampai. My mom terkejut sobab anak die kata nak balik 31hb tapi tup tup, pepagi nie muncul depan pintu rumah. Huahahaha.. Saja nak buat seperize!! Berjaya..

Hajatnya nak berkurung selama seminggu, tapi rancangan tuk berkurung awalnya berjalan dengan lancar. Petangnya, semuanya musnah. [Aib!! Aib!! -__-''].. Nak buat macam nana Allah S.W.T tak izin. Ok, fine. Aku redha.

Petang tue jugak mak ajak g rumah mak sedara kat Pasir Puteh. Hi3, aku ok je. G tengok sepupu baru. Sampai kat sana ayat pertama y kuar dari mulut mak sedara aku, “tie, duk kat kedah mu tak makan nasi ke??, kurus teh!”.. Ha3, musti cheq makan. Tapi nak kurus jugak, nak buat mcm mana. Cheq tak mintak jadi kurus, tapi dia nak kurus. ^_^V.. [kurus sihat tak pe,kan kan kan].


Nie name dia Amirul *** [xde naluri keibuan langsung] Ha3

Borak2, gosip2, makan2, minum2, main2, jalan2, dukung2 budak, buli2 budak, makan ice-krim ngan budak2. Ha3. Ice-krim orang belanja.

Maghrib sampai rumah.

[28 mei]

Hari nie..Tak g mana2 pun. Ekspo kat pantai?? = Takkan g. Ha3. Insyaallah. Kenapa?? Malas nak memandang, malas nak melihat, malas nak jalan. [bukan ke engkau suka g jalan2 tempat mcm tue?] Ha3.. Hati kan bisa berubah. Mula2 suka, suka suka suka.. Lama2 jadi tak suka tak suka tak suka tak suka. Ha3… [merapu]. Titik.

Hari nie, mak cheq buat pulut sotong. Tak adil bila my adik2 duk story diorang sokmo makan pulut sotong. Mak cheq pun buat ler. Hi3.. The end.

[29 Mei]

Hari nie, aku teman ma aku g kat kenduri kawin. Tuan rumah baik sangat2.. Kawin sesama jiran memang senangkan.. Mcm anak tuan rumah nie.. ^_^V.. Orang2 kat dapur cakap aku nie baru lepas STPM!! Maksudnya, aku nampak muda.. He3.. Mak Cik, Pak Cik dan abang2 sekalian [sebab mase tue aku sorang je anak dara yang pergi tolong] ha3.. Kak Long dah 22 tahun ^_^V.. Depa tak percaya.. Ciap cakap mcm umor 18..

p/s: Kalau diri tue dah berteman, beristeri.. Tak payah nak miang2 buluh, miang2 keladi yer.. [pesanan penaja].. Ha3

Tamat ^_^V





Salam Sayang Salam Rindu Buat Masa Depan Yang Belum Pasti

Tiada ulasan: