Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Jumaat, 8 April 2011

Seorang aku YANG TAK GUNA!!

Sekali lagi 
.
.
.
.
AKU MEMANG TAK GUNA!! 
.
.
.
.
.
AKU CUBA JADI ORANG Y BERGUNA
.
.
.
.
.
.
TP TETAP JUGA XGUNA..
.
.
.
.
.
.
.
.
MAAF..
.
.
.
.
.
.
(emosi xstabil,mcm daun kering ditiup dek angin,maafkan aku)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
KAN BAGUS KALAU TIME MCM NIE ADA PENASIHAT..HU3..
.
.
.
.
.
.
.
.pliz..stop crying!!
.
.
.
.
.
.
.
.
stop..
.
.
.
.
.
.
.tak boleh..hu3..;(

8 ulasan:

Siti Aziz berkata...

cuba lagi ye tie..cuba lagi..kuatkan semangat tue.. jangan ikut kata setan..jangan..jangan..

fendy berkata...

jangan cakap macam tu ok.
jangan give up.
bila buat sesuatu tu tapi tak jadi,tandanya kita kena usaha lagi.
setiap usaha yang kita buat adalah sangat2 bernilai untuk kita.
percaya lah. :)

Siti Aziz berkata...

hmmmm...
thanks en.fendy..
stress mmg akan jadi makin stress kalau kita stress..stress adelah stress, dan hanya stress yang akan jadi stress...hu4...


usaha-->tawakkal----> gembira @ duka..
time kasih..=)

azi nur berkata...

siti...tabah n sabar ye~

kuperludia berkata...

cool dear...chill2~~

Siti Aziz berkata...

azi nur--

kena jugak tabah dan sabar dear..sebab dah tak de pilihan lain.. hu3

Siti Aziz berkata...

kuperludia--

chill!! chill!! =) thanks for coming..=)

IFA Athirah berkata...

boleh punye!yakinkan diri !!chayok2x!! http://www.geekintherainbow.blogspot.com/