Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Selasa, 26 April 2011

Selamat HARI LAHIR DARLING

Assalamualaikum..

Hari nie genab la setahun aku dengan DARLING bersama.. Secara peribadinya, aku dan darling xde sediakan ape2 yang ilmiah untuk orang ambik manfaat.. Sekadar tempat aku bertenggek untuk bertenang..



Hari nie 26 APRIL 2011.. Kalau la HALAMAN RINDU masih ada, tentu kami dah masuk dua tahun.. Hmm.. Tak da jodoh, nak buat mcm mana.. Hari nie aku sambut hari jadi darling dengan buat kertas kerja. Semalaman tak tidoq dengan perut keroncong bagai buat aku TERLUPA sesaat yang hari nie 26hb.. Kalau aku dan HR masih bersama,, 26 hb Mei depan dah masuk dua tahun.. Tapi dah putus sekerat jalan sebab KECUAIAN AKU untuk kendalikannya..


k lah.. Sesame wishkan agar aku dan darling dapat bersatu dan bekerjasama tuk buat entry2 y ada faedah dan kurangkan tahap kemerapuan dan kebebelan yang menyaingi tahap dewa!! Kuikuikui


"kek pisang memang takleh nak lawan kek keju" -__-"





SeLaMaT HaRi LaHiR dArLiNg  (first year)

2 ulasan:

amir aizat berkata...

happy birthday to him,hehe

Siti Aziz berkata...

muahahahahaha....time kasih en.amir...^_^V