Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Khamis, 28 April 2011

Sekejap je mase berlalu

Asalamualaikum..

Hari nie hari TERAKHIR kelas.. Sekejap je rasa.. Teringat lagi kenangan SEMESTER lepas.. Rasa mcm semalam je semua tue berlaku.. Kenangan masa nak EXAM SEMESTER 3.. Gila, mereng, sewel, suka, duka, menangis, perit, termenung, malas yang selalu ditahap dewa.. hari nie dah hari terakhir kelas SEMESTER 4.. Ya ALLAH, sungguh cepat rasanya..

Semester nie, tak tahu ape yang akan jadi.. [hmm].. Tapi rasa lebih tenang dari semester lepas.. Tekanan y ada semua aku uruskan sendiri tanpa ADA KAITAN dengan ORANG2.. [hutang emas bayar emas, hutang perak bayar perak, hutang budi bayar budi].. Aku rasa semester nie buat aku jadi MANUSIA y kenal dengan MANUSIA.. [redha].

Dalam kelas akhir tadi, ada la goodbye party.. tue pun our lecturer y sponser.. Ha3.. tue pun ada student yang dah awal2 lagi balik kampung.. Mungkin balik kampung nak mintak restu dari mak pak sebab nak exam sambil2 balik sebab nak reduce stress.. Ha3.. Aku spt biasa.. TAKKAN BALIK.. Ha3.. 

y nak potong kek tue ler my lec.. Cik N... [sangat periang orangnya] \o/


Kelas pun habis awal.. Mula kol 5pm habis kol 6pm.. Pastue, salam peluk cium n balik.. Hi3.. Kengkawan pun dah ramai yang balik.. Kebiasaannya, kalau nak loading masuk portal kol 7pm ambik mase 5 minit, hari nie hanya ambik masa 5 saat.. [dalam hati, tentu dah ramai yang balik kg nie!! ha3]..

Mulai esok, dengan semangat HANGAT-HANGAT TAHI NAJIS AYAM aku dah kena mula study 4 exam!! Ha3.. Xape la, semangat top-up sendiri.. Sem nie tak mcm sebelum2 dah.. Dah tak da orang yang SUKARELA NAK BERLETER KAT SEORANG AKU SUH STUDY.. -_-".. Jadi aku kena SEDAR DIRI n study2 and study... Paling teruk RESULT JATUH!!  paling baik RESULT NAIK.. cuma dua kemungkinan nie je.. Sebolehnya tak mau la yang negatif.. Insyaallah..










cop!! cop!! : "kalau sudi, berleter la ke aku.. aku nak semangat untuk study".. Hu3.. 








tata T________________________T

8 ulasan:

Ayie berkata...

gud luck.. ^_^

Siti Aziz berkata...

thanks.. ^_^V

Pemilik seliper jepun berkata...

good luck...SJ tinggal g 1 paper je g...tp lambat g 11hb

Siti Aziz berkata...

bestnyer..orang semua dah nak balik kampung... ct xmula ape pun lagi...

lea berkata...

belajar sungguh-sungguh ye!

Siti Aziz berkata...

insyaallah...thanks lea....

tokwan muda berkata...

meh nak berleter...haaa....belajar...tp jangan lupe tido...tido lagi best hohoho=p

Siti Aziz berkata...

muahahahahahaha... pandai ler tok wan nie.. tapi tidoq memang ler best.. hahahaha..