Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Selasa, 19 April 2011

saya akan banyak CAKAP dengan orang y saya BIASA saja

Ahahahahaha.. Assalamualaikum..

Saya nampak sombong -_- .. Ye, benar.. Saya makhluk Allah yang sombong dan tak reti nak cakap & senyum dengan orang yang saya tak kenal.. Bukan perasan bagus, tapi disebabkan SAYA PERASAN SAYA SANGAT TAK TAK TAK BAGUS makanya saya tak senyum.. Bila saya berada dengan mereka2 y saya dah kenal, AUTOMATIK jadi sebaliknya.. 

Hanya beberapa seorang saja yang boleh buat saya senyum bila tengok muka mereka JOZAN!! [Joke!!!].. Bukan senyum biasa, tapi senyum dengan kadar TERLEBIH SUDA!! hahahaha.. Saya sendiri bukan ler ada keistimewaan mcm orang lain. Gerak je urat muka, terus nampak muka diorang senyum, marah pun muka tetap senyum.. Masam, sakit jiwa pun tetap muka diorang nampak senyum.. ISTIMEWA kan.. Bertuah badan..

Saya banyak cakap dengan orang tu saja..Sentiasa ada cerita sampai dia takda cinta cerita tuk saya.. hahahaha... LUCU HIDUP nie.. woooohaaaaa... Ape2 je la.. 

Saya sendiri akui, muka saya mcm bak limau muda yang tak masak.. [dah name pun limau muda tentula tak masak].. Saya tak boleh nak paksa muka saya senyum melainkan ada perkara2 y buat saya tersenyum sendirian. Agak malas untuk paksa diri untuk jadi seorang PENYENYUM!! wooooohaaaa!!!!... Sebab..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sebab: SAYA HANYA RETI SENGIH!! like this!!! hahahahahahahahaha...

Nie sengih tahap 3. [pulau y pahit] huhuhu

Nie muka tauke kambing senyum mase sem2.. Sekarang dah sem 4.. Hu3.. Senyuman dan sengihan semua tak ikhlas.. Ha3.. 



Jadi, kalau Tauke Kambing tak senyum, tak sengih tak payah pelik.. Sebab Tauke Kambing sendiri tak pelik kenape Tauke Kambing tak senyum dan tak sengih..






Matlamat baru: NAK KURUS 42-40 KG!! wooooohaaaaa \o/ pasti boleh sebelum balik rumah bulan 6 nanti.. hahahahaha.. [kalau balik la, rasa xsir balik] ----> kalau ada kerja kosong bagitahu ek.. Ha3..






Selingan lagi: "anggap saja dia mcm ahli keluarga kita.. Jangan simpan dendam. Jangan buat musuh. --> anggap mcm family.. aduhai, perkara paling susah.. tapi akan ku coba MY DEAR.. Saya akan lakukan APA SAJA UNTUK KAMU.. sebab kamu yang melahirkan saya.. ^_^V

6 ulasan:

fendy berkata...

senyum itu kan sedekah. :)

Siti Aziz berkata...

ececece...ye, betui2.. senyum itu sedekah..muahahahahahaha...

Ayie berkata...

nyanyi lagu ''senyum''.. hahaha

Siti Aziz berkata...

senyum m.daud kilau ke senyum raihan??? hahahahahaha

faiz berkata...

samela kita..xbyk ckp sgt..

Siti Aziz berkata...

wahahahahaha...jangan cakap banyak...jangan...hu3