Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Ahad, 17 April 2011

Mimpi Gelak tergolek ^_^V

Assalamualaikum, selamat hari ahad..

Pagi nie dengan tak semena-mena seorang aku mimpi.. Sampai aku TERGOLEK-GOLEK gelakkan orang dalam mimpi aku tue.. Sedar2 bila rasa muka aku nie lenguh duk senyum.. Wahahahaha... Ape punya mimpi la.. Tapi time kasih sape yang buat lucu dalam mimpi aku tue sebab mcm die tau je hati aku tengah BERMURAM DURJANA!! Ha3.. 


sumber: pak cik google

Yang paling tak tahan tue, dalam MAMAI aku dapat tengok RUMET aku tengok muka SEORANG AKU dengan pelik.. Aku rase nie kali pertama aku buat hal!! Ha3,, Mimpi sampai senyum2.. Adoi!!

Ha3.. Ape pun, mimpi hanya mainan tidur.. Mungkin badan terlalu letih @ mungkin jugak fikiran sarat dengan benda2 yang tak berfaedah.. @ mungkin juga DULU BERFAEDAH TAPI SEKARANG TAK KURANG BERFAEDAH!! HA3..






# teringat lagi kelenguhan ''keng'' ----> terlebih senyum.. hahahahaha











p/s: Time kasih SEBAB MASUK DALAM MIMPI SAYE!! wooooohaaaaaa \o/

3 ulasan:

Siti Aziz berkata...

muahahahahahaha...memalukan

IFA Athirah berkata...

ni msti x basuh kaki ni http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

Siti Aziz berkata...

hahahahaha...betui2..