Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Rabu, 13 April 2011

M.A.L.U -_-"

Hadoi!! malu2.. [sambil geleng-geleng kepala].. Malu2..


IMBAS KEMBALI DETIK 4:47PM


h/p berdering: ''KOSONG HIDUP KU TANPA MU, CERMIN KU MEMBAYANG BAYANGAN MU [lagu PERGILAH AYU]..

Lam otak: aik, sape lak nie.. no baru nie.. dengan hati yang was-was.. tekan butang hijau.. dan senyap..

sana: Hello..

aku: Hellloooow..[dengan nada takut + was-was]..Sappe nie??

sana: Hello, tak tahu sape?? tak cam suara??

aku: [aku ulang sekali lagi solan tadi] nie sape nie?? [takut kembali, memang tak cam sungguh..suara mcm orang muda..yang utama aku tahu dia lelaki..]

sana: NIE
         .
         .
         . 
         .
         .
         .
         .
         .
         AYAH LONG LA!!!! ai TIE nie.. tak cam SUARA ayah long..[arang sana gelakkan aku] hahahahaha

aku: [ dengan sepantas kilat melompat dari pembaringan terus bersila tas katil----> TERKEJUT] ''LA AYAH LONG!! TIE INGAT SAPE TADI..

a.long: Tie tak simpan no ayah long ek?? tak cam suara pulak tue..

aku: [mati katak!! memang aku tak simpan.. tp aku ada simpan dalam no maxis, tp no tue dah hilang.. aku nie mmg selalu tukar no!! waaaaaaaaa!!!! ] [cakap perkara sebenar] ''Ore xcam suara ayah long sebab suara ayah long mcm orang MUDA!! hahahahaha.. kenape suara ayah long mcm orang muda?? 

ayah long: muda ape, ayah long dah nak habis kerja pun 27hb nie.. lepas nie duk rumah je.. [soalan membunuh] ''KENAPE TIE TAK G UMAH AYAH LONG ARI TUE?? AMIR KATA NAK TIE NAK G"..

aku: [masak-masak, teringat kat ma kat umah] ----> bagi alasan yang sebenarnya.. ha3... ''tie sokong ayah long tak kerja dah, duk kat rumah la pulak.. ayah long dah lama kerja..

ayah long: ayah long kerja dah 20 tahun lebih... tie tak lahir lagi.. hahahahahaha...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
cakap2, gelak2, tanya jawab, dengar ceramah.. hi3...

[muka aku dah panas!! ha3..jujur ku akui, dah setahun xdengar suara pak sedara yang satu nie kat h/p.. jumpa terus depan2 je.. ha3]...

lepas nie memang kena g ler, mcm y aku janji.. hu3.. tapi topik yang penting antara aku dan ayah long tadi adalah tentang [dot dot dot].. hmmm...








pesanan ikhlas dari pihak penaja: SILA SIMPAN NO H/P PAK SEDARA/ MAK SEDARA BELAH AYAH/MAK/IBU @ E.T.C..ha3..jangan terkena mcm aku.. 




tp nasib baik my ayah long mcm my ayah.. ha4.. anak dia mcm anak dia.. dan aku tetap anak PAK SU AZIZ.. hahahahaha...

5 ulasan:

Cik Senja berkata...

ehemmmmm....pak Long bakal jd ............,

Siti Aziz berkata...

oiiii cah...bakal jadi pak mertua mung ka??? ha3

Siti Aziz berkata...

hahahahahaha.....bakal jadi.........

shamfariz berkata...

hehe...bleh jadi tu...
http://shamfariz.blogspot.com

Siti Aziz berkata...

kuikuikuikui...