Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Sabtu, 2 April 2011

Kenape seorang AKU tidak berFACEBOOK lagi,,,??,,

Assalamualaikum..

Kenape seorang 'AKU' tidak berfacebook lagi.. [mungkin masa depan akan kembali & mungkin tak].. Sebab nyer adelah:


  1. Bila aku masuk akaun facebook aku, aku tengok terlalu ramai kawan.. Tapi hanya sekadar kawan yang pada dasarnya kenal dan ADD dan di ADD oleh mereka2 yang kenal aku dalam era kegemilangan, kecemerlangan dan kecuranganku di sekolah dulu ^_^V.. [kawan2 seangkatan, junior dan senior serta cikgu2]. Oleh kerana aku nie tak boleh nak jadi manusia yang sentiasa tanya khabar orang aku kenal tp tak mesra, aku meremove mereka2 yang suam2 kuku dengan kejamnya.. -_-".. Dengan alasan,,aku xmau bilangan kawan sampai beratus2, tapi yang rapat dan benar2 ambil berat hanya 10 orang saja.. Kuikuikui ^_^V.
  2. Sebab kedua.. Aku selalu update status fb aku dari sekecil2 benda [makan nasi dengan budu + ulam + sambal n e.t.c] pun aku kabo kat fb sampai ada orang tue meluat.. Sepatutnya, kalau die meluat xpayah wujud kat wall aku, tapi dia membidas aku dengan ayat memang SENGAL bagi seorang y 'MASUK U'.. Ha2.. [mungkin dia pikir aku kempunan dan termimpi2 nak jadi awek dia lagi kot!! Ha3..] makanya--> dengan kejam aku remove dia yang aku kenali sejak ting.1 sampai sekarang dengan alasan dia memang tak patut aku layan.. Ha3... Berani tak?? Berani, berani kerana BENAR.. Ha3..
  3. Thirdly, aku suka tengok gambar kawan2 dan aku suka sakat orang guna fb.. Hmm.. [tak baik].. =]..
  4. [tarik nafas dalam2----> Hembus!!!].. Hmmm.. Sebab keempat.. Kini tak macam dulu.. Dulu buka fb sebab ada itik.. Sekarang tak da dah.. Itik tue dah pindah tangan.. Jadi aku tak mau tiap kali buka fb hati aku jadi ngilu,nangis mcm orang senget dan hilang arah.. Jadi, untuk ubatkan hati.. Nekad yang datang tiba2 aku remove segalanya dengan harapan dapat kurangkan beban trelar y duk punggah air mata yang masin nie dari tercicir, mengalir pada hal2 yang tak sepatutnya.. Nekad i2 yang buat aku nekad dan nekad untuk NYAH-AKTIFKAN akaun fb ct_pas@yahoo.com atau sitiaziz8208@gmail.com.. 1 akaun 2 email.. Hi3.. Biar diri sendiri bahagia dengan cara tersendiri.. Lagipun TAKKAN ADA SESIAPA YANG KESAH PUN.. ha3..
  5. Sebab kelima.. Aku tak da kekuatan nak berdepan dengan isi kandungan fb.. Hu3..[titik]..Tak mau sakitkan hati sendiri n sakitkan hati ''orang2 sekeliling''..

Nak dijadikan alasan.. Hu3.. Kesimpulannya: ''takkan ada sesiapa yang kesah''.. ha2.. Hidup nie memang LUCU kan.. Hu2..







K lah.. sekian sahaje kemerapuan saye untuk kali nie.. wasalam..

15 ulasan:

Siti Aziz berkata...

Habis madu sepah dibuang...kesian kat ''BUJANG SEPAH'' kuikuikui -_-"

Cik Senja berkata...

bersepah-sepah

Siti Aziz berkata...

sepah y MENYAMPAH... *_*v

Scya LollitA berkata...

ngeee~ cik scya rse buat mse menganggur ni mmg x mampu nak hdup tnpe fb -,-

Siti Aziz berkata...

hahahahaha...kepade yang dalam situasi mcm cik scya, jangan lupakan fb...boleh kena penyakit boring...ha3...

pRiNCe berkata...

nice...entry...:)
thnx tau datng melawat...:)

awak dah join contest cabutan bertuah kat blog sy??

Siti Aziz berkata...

huahahahahaha.....kemerapuan yang amat jelas.... thanks singgah ye putera... hi3.... jap nak g jenguk contest tue... ^_^

Koding berkata...

Tak ada paksaan dalam berfezbuk..
Bukan perkara wajib pon...

Hati Batu berkata...

aik..dgn fb pun bnyak nostalgia tu..hehe =P

Siti Aziz berkata...

siti---> koding

betui2.. adelah dimaklumkan... "FACEBOOK bukan satu perkara wajib"...hi3.... woooohaaaaa... tp fb bagus sebab boleh berhubung dengan kawan2 ngan cepat dan pantas.. ha3...

Siti Aziz berkata...

siti ----> hati batu

nostalgia musim luruh.. ha4... rekaan je tue...
--_____--" hahahahaha.. thanks singgah sini.... =)

neslO_ais berkata...

uihh...hemmm..erkk??
tabah,life must goes on girl! :D

Siti Aziz berkata...

:p tepat sekali en.neslo.. kuikuikui...bukan ke en.neslo nie en. yang buat tutorial blog?? ngeeee....

Ace3103 berkata...

sy dah lama takda fb..
hidup lagi hepi & tak ketagih lagi
dah masuk 3 bulan xda fb :)
macam tenang ja hidup..kekeke~
kurang gosip!!

Siti Aziz berkata...

hahahahaha....jom pakat takde blog!!! ha3... wooohaaaa \o/