Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Jumaat, 22 April 2011

Jangan katakan YA


jangan katakan YA kalau tidak benar
jangan katakan YA kalau terpaksa
jangan katakan YA kalau tak jujur
jangan katakan YA kalau tak ikhlas
jangan katakan YA kalau tak setia
jangan katakan YA kalau tak jelas
jangan katakan YA kalau tak sedia
jangan katakan YA kalau jawapanya tidak
jangan katakan YA kalau hanya untuk menyakitkan
jangan katakan YA kalau 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
?
.
.
=


ENTAH


kesimpulan: dah ditentukan dah tertulis. Sia-sia. membazir. kenal diri sendiri & manusia2 lain. KESILAPAN. neraka. syurga.
hmm

4 ulasan:

deDetz berkata...

huhu nak kata Ya atau Tidak ni haha =D

Siti Aziz berkata...

katakan tak tahu...ha3

PReDicToR berkata...

ape2 pun kite kena kenal diri barulah keikhlasan tu akan hadir

Siti Aziz berkata...

betul tue.. tp kita dah ikhlas sebelah pihal lagi sebaliknya.. i2 namanya ape.. xde jodoh kan namenyer..hahahahahahahhahaahha... ^_^V