Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Selasa, 12 April 2011

Esok "PERANG KE 5'' -_-"

Assalamualaikum.. Masih still sopan w/pun tajuk bunyik ganas yang tak ganas!! Waaaaaaa!! \o/

ESOK PERANG bagi aku n kengkawan yang menapak kat SINI sesi A091..Add drop subjek tuk SEMESTER depan.. Waaaa!! Berlagak susun jadual awal2.. Tengok2, kelas sana full sini full.. Dah tue subjek ape yang aku nak ambik?? Setelah dikira2 baki subjek dengan penuh debaran dengan penuh harapan setinggi EVEREST dan ketakutan sedalam jurang MARIANA..Akhirnya keluar jumlah.. 14 subjek berbaki!! Hu3.. Tu la.. Ma hantar ngaji, MEK TIE main2.. Bahana main2.. Padan muko!!

Ape pun INSYAALLAH.. harapnya tak de masalah lagi lepas nie.. Takut.. Semester depan ku bakal ambik 3 subjek y diklasifikasikan sbg "KILLER SUBJECT" bg dak2 development.. Padehal, ape2 subject pun xkan jadi masalah kalau dengar kata lecturer n buat tugasan jawab kuiz, hadir kelas sepenuhnya dan baca nota sampai nota tue JEMU tengok muka pembaca.. Masalahnyer, semua jadik terbalik.. [nie situasi aku seorang pemalas la].. Hu3.. tue yang timbul masalah..

 Jadual yang tak rasmi, pening dah pening dah.. Esok nak perang!! Kalau nasib baik, dapat ler subjek nie haaaaa!! Amin..


Muka budak pening -_-" Ceee korang semua tanya aku.. "tie, ko poi klinik sental gigi ke?"
Aku jawab "tak der ler, aku pos gigi aku kat klinik tue je..xpayah susah2 poi".. Muahahahaha..
Melompat GUSI!! Opocot!! Hi33...
-_-"
tak lawak ye
http://www.emocutez.com





cakar ayam 1: Tak bersedia tuk trime kenyataan y aku xkan dapat kelas yang aku nak!! Huahahahahaahha
http://www.emocutez.com

cakar ayam 2: wish me luck!! ^_^V
http://www.emocutez.com

cakar ayam 3: TIME KASIH TUK EN.PENYU SEBAB KENA TOLONG SAYA LAGI SEKALI KELMARIN..SAYE AMAT2 MENGHARGAINYA.. (time kasih!! -versi elicat) ha3 --- siti sengal!! yup semua orang setuju!!
http://www.emocutez.com










Tata!! Hi3
http://www.emocutez.com

1 ulasan: