Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Isnin, 25 April 2011

Do YoU LiKe Me??


saye nak tanye!! ^_^

PAK CIK suka kat saye tak???
.
.
.
MAK CIK suka kat PAK CIK!! ^_^V
.
.
\/

Nie kekasih dalam mimpi saye sejak dulu -_-" [pak cik y dimaksudkan!! ha3]


Orang hodoh memang suka berangan setinggi everest!! Ha3.. Pak Cik Diether Ocampo tak kisah pun kan.. Dulu pernah jugak lelaki nie masuk jadi pegawai TUDM dalam mimpi aku, tapi lelaki nie bukan nama Diether Ocampo, tapi nama lain.. Jasad je Diether Ocampo.. Insan y aku kenal la.. Tetibe je rindu kat Diether Ocampo dalam mimpi aku.. Ha3.. [ ^_^ ] yakin dan pasti hanya aku yang tahu.. yakin dan pasti dia bukan gergasi bukit yang diJERUK KELUBIkan.. & yakin dan pasti dia adalah penghuni bukit pada hujung minggu sahaja.. Ha3...




Sekian, salam SAYANG & salam RINDU buat "KELUARGA" & Bakal Keluarga tersayang!! Ha3...

4 ulasan:

zubect berkata...

dah lama tak dengar citer sl deither ocampo,he6

Siti Aziz berkata...

yang penting dia hak tauke kambing... [dalam mimpi je]..hahahahaha...

Ayie berkata...

i like but dont like u.. Uhh.. mcm mana tuh..?

Siti Aziz berkata...

buat2 suka je lah senang.. kuikuikuiikjuikuikui