Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Khamis, 21 April 2011

awak kate kat orang lain ''DAHI JENDUL'' tp saye y dengo dgn tak sengaja nie ''turut terasa'' APA HUKUMNYA???

Assalamualaikum..

....''die tue bukan lawa sangat pun, ko tengok dahi dia..JENDUL tuh!!'' Hahahahaha

''memang la jendul, tapi tengok gambo die yang nie lawa ape"......

Aku yang tak sengaja DENGAR nie TERNGILU HATI sebab aku pun insan yang JENDUL.. 

Cheq nak tanya: Ape hukumnya kalau cheq terasa hati dengan perbualan insan2 yang cheq tak kenai pun tue.. huhuhuhu.. Memang la betui diorang tak kata kat cheq, tapi nak terasa jugak..


...''Kalau dah tahu dahi tue jendul, jangan la kuak rambut ke belakang.. Lagi la nampak jendul" n bla bla bla...

Perh!! Hati aku mcm kena blander.. ha3.. Dia xkata kat aku.. Sebab aku pun jendul, aku rasa mcm dia kata kat aku..


Sabaq T_______________T    hahahahahaha


Luahan hati INSAN JENDUL.. ^_^v


[tambah- atuk sebelah ayah, ayah n anak a.k.a aku nie la keturunan dahi luas sejak azali..nak buat mcm mana].. hahahahaha.. Untung sape dapat awek sempurna di mata dan dihati, maksud aku cantik la.. mesti tak kena kutuk mcm budak jendul nie.. Bersyukur la ek KAMU.. JAGA AWEK KAMU BAIK2 TAU.. hahahahaha ^_^V

8 ulasan:

Cik Senja berkata...

Macam2....
dahi luas pun jd masalah dih????
mulut manusia xleh nk tutup,diorg bkn nk mgumpat sgt sbnrnya, tapi xde isu nk ckp.. jd, isu dahi pun leh dijdikn topik pbualan...

Siti Aziz berkata...

kesian kat perempuan i2..perempuan itu tak salah.. hahahahahaha....

alexa yussida berkata...

alolololo..buat hati kering je..xyah terasa:) mungkin die xsuke perempuan dahi jendul,ade certain yg suke :)

Ayie berkata...

haruss........terasa.. HAHAHAA

Scya LollitA berkata...

tu kan menunjukkan kekuasaan ALLAH YANG MAHA BUJAKSANA dan BERKUASA menciptakan makhluk-NYA dengan pelbagai bentuk dan rupa . persetan ape org nak ckp

Siti Aziz berkata...

cik alexa- cik siti tak kisah pun... die kutuk biaq pi la..bukan kita manusia yang mintak..tapi dah asal mcm nie.. alhamdulillah.. =)

Siti Aziz berkata...

en.ayie- haaaaaaaaaruuuuuusssssssss ..... terasa....hahahahahahaha ^_^V

Siti Aziz berkata...

ci scya- manusia kan kan kan.. biasa la.. hahahaha.. kita sedia maklum..setiap orang ada kelebihan dan kekurangan.. setakat jendul nie ape la sangat.. ada yang xcukup anggota badan.. lagi sedih dia..