Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Sabtu, 12 Mac 2011

Sambutan Maulidur Rasul Peringkat Dpp Bank Rakyat & S.M.E Bank

assalamualaikum..

Jumaat lepas aku dan kengkawan masuk la perarakan sambutan maulidur rasul peringkat dpp kami.. lebih senang paham peringkat BUKIT KACHI.. Hi3.. Malam jumaat tue setiap blok kena hantar wakil untuk buat banner belok kat dewan kachi.. semua sekali 16 blok untuk 2 dpp.. Aku pun turun la jugek.. Orang suh turun 9.30pm aku lajak sampai kol 9.45 sebab aku bukan pandai pun melukis neh!!! Muahahaahahahha... Tapi ape yang penting, kerja sama!! ha3.. Dalam kol 2pagi banner kami siap!!

Untuk hari jumaat, kami a.k.a budak2 blok g bersepakat nak pakai seragam.. baju hijau tudung hitam.. Woooohaaaa!!! kebetulan aku ada warna hijau.. Awalnya ada cadangan nak pakai telekung putih.. Hi3.. Ramai lak yang segan.. Aku lak on je.. Cadangan kedua nak pakai baju kaler ungu!! tapi ada pulak yang tak de warna tue.. Kesimpulannya, sepakat kami nak pakai kaler hijau.. Hi3..

Kol 8.am kumpul kat depan pejabat dpp bank rakyat!! Dengan tersengguk2 ku gagahkan kaki (hehehe) untuk memeriahkan suasana.. Hi3.. Kol 9.30 mula berarak mendung kelabu!!! lalalalala.. Hi3.. Ramai2 selawat.. Terimbau kembali sebuah memori mase sekolah dulu.. Berarak ramai2.. hu3.. Best nyer.. Pakai baju kurung kasut sekolah dengan baju melayu.. (Ensem2!!).. Hi3..

Sebelum tue biasa la.. Gambau2 dulu sementara menunggu mereka yang sakit kaki nak datang awal.. Hi3...

Layan~~~

: Kak wani dan cik atikah!! Ha3

: Ja, cik pas, cik ayu, adik, n kak wani!! ja tuh kembar tak seiras aku.. Ha3

: nie adik2 junior blok g.. 

: Nie geng kakak senior.. gambor kabur sikit.. -_-"

: Nie cik pas.. "kau nangis ek??" mane ade weh!! Semalam tidoq lewat..banner punya pasai!! ^_^V
Muka makhluk yang tak kenal bedak @ pemalas nak tepek bedak tebai2.. Hi3.. Takpe, kompem da memang tak da yang nak pandang.. Muahahahahaha...






Terima kasaih kat kawan2 yang tolong ceriakan hari aku.. Heret aku balik ke dunia asal dari lamunan yang mematikan diri.. Time kasih kat mereka yang menegur perubahan aku.. Terima kasih kepada mereka yang meniupkan semangat.. Time kasih!! =)..





Tidak selamanya senyumanku terhapus,
Tidak selamanya ikatan itu kukuh,
Tidak selamanya ia kekal,
Akan tertitik jua
semua itu..





KAU selamanya dihatiku..Syukur kerna KAU kembalikan aku, terjaga dari kelalaian aku.. 

2 ulasan:

Encik Peluang berkata...

my ex college 2004-2005....bukit kachi ku merindui mu....

Siti Aziz berkata...

ades..senior..ha3