Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Selasa, 29 Mac 2011

Nak 'MARAH' !! !! !! ''LAMAN CARI JODOH''!!

Assalamualaikum..

Alkisah.. Pagi nie aku nak masukkan widget WAKTU SOLAT bg memudahkan diri aku sendiri nak tengok time solat.. Aku pun copy ler kod.. n paste.. n save.. turun cafe tapau makanan tuk brunch n dinner.. sampai2 kat bilik, letak makanan tas meja, ops sebelum tue aku g basuh tangan.. panaskan air nak wat air 'MELO' sebab dah dilanda kesejukan dek hujan yang tak henti2 jak semalam di bumi Sintok.. Renyai2 je la.. Tapi pelik la sekarang, bulan 3 dah ujan, kalau tahun lepas aku rasa panas semacam..

Sambung:.... 'Darling a.k.a laptop' dah lelap.. jagakan dia balik.. mata aku tertumpu pada gambo atas belog aku yang aku editkan semalam.. Sesaat lepas tue terpandang 1 widget yang 'TAK PERNAH' aku letak dalam belog aku.. 'KENAPA' tiba2 wujud kat kawasan LADANG AKU!!!! Kat bahagian KIRI BELOG.. 'LAMAN CARI JODOH'!! woi.. aku tahu la aku solo.. Tak 'sewel' akan aku nak masukkan widget cam gitu kat belog haku!! Hu3.. 

Jangan PEDAJAL aku dengan medalah nie.. Aku akan usaha hilangkan widget nie.. Aduhai.. Aku tak pernah boh pun..TETIBA wujud.. Cam tahu2 je aku SINGLE AND AVAILABLE.. Ceh!! Tak Suka!!.. Adekah ia berpunca dari widget waktu solat yang aku tambah pagi tadi?? Aku dah buang..

Nanti kalau sesiapa nampak LAMAN CARI JODOH ade kat mana penjuru belog aku, bagitahu ya.. Line kat bilik slow macam siput bulan.. almaklum la ujan.. Hi3.. 






Aku tak perlukan LAMAN CARI JODOH untuk dapatkan JODOH [riak ke???].. Hu3.. Nampak mcm terdesak dan dah takda ikhtiar dah.. Hu3

13 ulasan:

Siti Aziz berkata...

Agak2 ade lagi tak??? Hu3

habsahharun berkata...

widget waktu solat tu memang link dengan widget carik jodoh tu..saya pun pernah kena..pastu saya buang dah..hehehe..

Siti Aziz berkata...

hahahahaha,,,jadi tue la puncanyer.. time kaseh kak!! \o/

dyanie berkata...

haha e2 ar org kata internet mcm2 ada..haha sabo je la

Siti Aziz berkata...

huahahahhaha...memang macam ada...ha3...

~AmyLiana8886~ berkata...

sampai masa dtg la jdh tu..hehe..thanks singgah myblog..

Siti Aziz berkata...

hahahaha....kan kan kan... sampai masa kawin jugek!! ha3... tak perlu laman cari jdoh pun kan... ha3.... ^_^

Hansyirah Takezur berkata...

hehe.. besabor je la..
dia nak promote bg laku skit laman dia..:)

Siti Aziz berkata...

Ha3...betui2..ha3

KinosKoko berkata...

haha..x nampak da..haha...

Siti Aziz berkata...

hahahaha....da tak nampak da...hahahaha

fendy berkata...

salam,
dah tak ade lame cari jodoh tu.
nice blog,hehe. :)

Siti Aziz berkata...

tak de tak de hahahahaha... yang ada hanyelah LAMAN YANG MENJODOHKAN ORANG.. ha3... thanks singgah kat mah usang... ^_^