Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Rabu, 16 Mac 2011

^___^ meroyan di pasaq malam.. wooohaaaa

Mak aku tanam kangkung..
Assalamualaikum... ^___^


Adalah hari ini amat memenatkan.. hehehe... Kelas setat kol 9.30 habis kol 5 petang.. 5.15 petang ke p.m.c [pasar malam changlun!!].. Hi3...[kejadah nyer benda2 cam gini pun nak citer ke??] = [ suka hati mek la ye] hi3.. ke sana sebab teman cikgu b.i mek beli beg sandang = beg jangok.. coz beg die putus belepas tali mase lam kelas ayah petang tadi.. hi3..

G pasar dengan baju kurung yang dari kol 9.30 pagi tadi.. Peduli ape.. asal tak bau ketiak sudah.. He3.. [tak sopan-tak sopan] ha3.. Dalam kedai beg, minah yang kat belakang aku pening nak pilih beg yang mane.. dia sangat jeles bila tengok beg aku tahan 2 semester..beg dia baru beli tak sampai 1 bulan dah putus.. aku beli kat kuala besut je.. yang kedai lambak2 tue.. RM20 je.. hi3... yang penting lasak..besar bas pun tak ape, aku sandang jugak.. =)

cermin kat depan aku nie sarankan ''cik siti pasihah, pergi la ke singapo, betulkan hidung, angkat tulang pipi, sempitkan dahi, g tanam rambut kat dahi sebab dahi luas mcm sawah padi..hi3..g tukar gigi palsu...sebab semua gigi aku palsu.. xda yang asli.. sebulan perlukan 3 poliden.. hi3.. gusi aku pun palsu,, [hati palsu jugek ke mek??] = [hati tak palsu!! dengan penuh yakin woooohaaaa!!!] pipi aku bengkak sikit nampak sebab baru lepas kena tumbuk dek seseorang dalam mimpi.. Ha3..

Lepas tue, kami g pasaq malam.. adoi, macam duk kat dalam pasar kuala besut pulak rase.. hi3..  tapi kuala besut punya pasar hari jumaat n pasar malam 3kali ganda ramai lagi la.. Hi3.. [peringatan: suka2 i2 duka].. selisih dengan senior2.. base junior nie wat muka kerang busuk.. ha3.. takpe, asal senior tak lupa junior, junior takkan lupa senior.. Ha3..

Aku nie lapaq..Cari ROTI JALA tak da.. Hu3.. Makan je la nasik ayam.. kak wani ngan cik atik pun same.. tunggu bas nak balik dpp lambat lagi.. bila duduk kat bangku tue, aku terpandang la seorang abang tue.. terimbau kembali sebuah memori...hmmm.. aku diam.. abang tue awek dia cantik, 100kali aku pandang dia pun dia takkan pandang kat aku dah.. =).. jadi aku makan je la.. makan dengan asyiknya.. Alhamdulillah..

Selingan: Kenape hidung aku nampak mancung??? ha3... biasanya mcm jambu air belah dua.. Ha3

Dah tergigit lidah sendiri.. Makan + mengelamun + lembab mcm siput sedut.. i2 adelah seorang aku bila makan.. tak reti aku nak macam macam ribut.. zup zap zup zap dah selesai.. Bukan aku tues!! ha3.. i2 POK LOH.. kah3.. sila sopan.. sila sopan.. nie la gaya seorang minah hodoh bila makan.. =).. terlalu hodoh.. zahir dan batin..

k lah, bila mood moody dah sampai, aku jadi malas nak menaip walaupun tadi banyak sangat nak meraban..  aku tak paksa untuk orang singgah dan baca,, sebab nie hanya belog peribadi.. 




SINGGAH-->BACA---> BERLALU..









aku seorang budak hodoh yang teramat bodoh..T_____T
Jangan jadi mcm aku..
Syurga berjuta2 nikmat dari NERAKA..
t___________t

4 ulasan:

Cik Moon berkata...

amboi..sempat posing bgmbar..hehe

Siti Aziz berkata...

cik moon..orang tak cantik kalau nak bergambar kena posing caw2.. kalau orang cantik, tak payah posing.. segenab sudut dah memang cantik... hi3...

syakirah izwanie berkata...

tnga makan pon maw tngkap gmbr :) HAHA .

Siti Aziz berkata...

ha3...budak hodoh tengah makan mcm nie la wanie.. ha3