Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Rabu, 9 Mac 2011

Malam nie!! & Dua tahun yang ''PANTAS''

Assalamualaikum =]


Malam nie aku n geng2 jadik ajk tuk 1 majlis akademik..Malas nak cerita.. Yang penting sira dan sijil.. Ha3..


Kak Wani, Cik Atik, Nina, Cik Ayu, Cik Piha & Cik Pas

Cik Atik + Cik Pas

Cik Nina + Cik Atik

Tengku Fariz + Cik Atik

Cik Trima Kasih + En. Kasih Diterima =)

Hi3.. Geng Ajk.. Gambaq penuh nanti2.. 




Hi3.. Aku rasa seronok la untuk sekarang.. Hi3.. Tapi untuk lepas2 nie.. Insyaallah akan bertambah seronok... Ha3... Amin.. Jangan biarkan hati terlalu lama berduka.. Ingat NERAKA.. Syurga.. =)








Dua tahu yang agak pantas.. Kalau dulu.. Awal bulan 3 nie, kami sekeluarga sebok2 buat persiapan kawin adik aku..13/03/2009.. Sekarang dah nak masuk 13/03/2011.. Sangat pantas masa berlalu.. Kisah aku pun begitu.. Sekelip mata gembira.. Gembira.. Gembira... Pastu Duka.. dan padan muka.. Ha3.. Lucu rasa.. Hidup aku tak lepas dari perasaan lucu..Sangat2 tak sangka.. Sejujurnya, perasaan aku tak ''mati'' untuk adam.. tapi dah jadi takut untuk berhadapan dengan mereka.. Seribu rasa hina, aku rasa.. Kalau macam tue ''mati'' dah la hatiku... Ha3..

Tak mengapa.. ''SETARAF'' tue penting.. =).. aku cuma dalam taraf papa dan kedana.. Emas berlian, permata, namrut nilam xda.. =) pakai manik harge rm2 je.. hi3.. Ilmu pulak hanya secetek air yang cetek..Jadi kena sedar diri.. Hodoh macam badut sarkas.. tinggi, xde potongan badan.. Ha3..Hitam legam.. Busuk.. Dua tahun yang agak pantas.. banyak benda yang berlaku.. Hati teramat ngilu dengan apa yang berlaku.. Matikan hatiku.. matikan hatiku.. Matikanlah hati Siti Pasihah Bt Abd Aziz untuk adam.. dan sebaliknya.. =) dua tahun yang agak pantas.. Pulau i2 memang berpuaka.. pulau memendekkan jodoh bagi mereka yang xda ikatan yang sah.. Ha3.. Mungkin kebetulan... Ye mungkin.. Kebetulan.. Allah Maha Mengetahui..

Tiada ulasan: