Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Selasa, 1 Mac 2011

Makin malas -_-

Aku dah semakin malas..a.ment melambak.. 2 minggu aku duk saja..tak sentuh ape2.. Nak balik semangat macam semester lepas.. Aku rasa semester nie memang lemah layu sayu je semangat aku.. Hmm.. Mengeluh aje kerja.. Jangan siti.. Jangan.. Tapi mcm tue jugak aku.. Hmmm... Malas datang tiap masa.. Kelas pun rasa nak ponteng je.. Malas.. Malas nak buat segala2 nyer.. Hmm.. 

Kenape sukar sangat nak dapat jodoh.. Dr.Fadilah Kamsah..-motivasi pagi nie

1- Serik nak bercinta
2- Hidup tak seimbang..
3- Sindrom orang bujang yang masih tebal..
4- Kurang berdoa pada ALLAH untuk mintak dekatkan jodoh..
5- Kurang usaha yang sesuai..
6- Tidak istiqamah dalam bercinta.. "berkawan biar 1000 bercinta biar satu''


Sila bersemangat la hati.. Hajat pagi nie nak kotakkan ape yang patut aku kotakkan.. Tapi ternyata masih jugak tangan aku kaku untuk mengalih/mengangkat/ambil barang2 yang berkaitan masukkan ke tempat yang sesuai.. Tak mampu..










-_-

2 ulasan:

niesz berkata...

xde duit nak kawen..ehe..tu masalh skrg..ekeke..

Siti Aziz berkata...

duit tak jadi masalah.. sebab kalau buat yang wajib saja tak habis 500 pun.. hi4.. mahar atas kompromi orang perempuan.. nak letak banyak mana.. hi3.. tapi logiknya, duit pun jadi masalah utama.. ^_^