Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Ahad, 6 Mac 2011

makan macam tak makan

Dikatakan bahawa sekiranya EMOSI berada dalam keadaan tidak stabil MAKANAN YANG KITA MAKAN SEPATUTNYA MENGENYANGKAN TETAPI BERUBAH MENJADI SEBALIKNYA.. [skema gila ayat].. Lulus ujuan b.m penulisan.. [c- aku v markah untuk diri sendiri] ha3..

Masuk ptptu hari tue, aku dah berli stok makanan.. Preh!! Banyak.. Meggi 3 bungkus [3 x 5= 15] banyak dah nie.. Biskut2222...Miloooooo....dan lain-lain!! hi3.. Tak cekak nak list.. [sebab tak banyak habis beratus] ha3.. minggu lepas aku habiskan 7 paket meggi.. Makan nasi, makan meggi.. Hu3.. Kawan aku cakap '' mu nie makan meggi banyak tue, nak mati cepat ke??''.. aku cakap ''UBAT UNTUK LUPAKAN INGATAN''.. ha3..  Biasa la setakat rasa reput tulang tue.. tahiyat akhir, rasa nak londeh sendi kaki.. betapa bahaya nyer medalah tue.. Kesimpulannya SILA LA AMAL MAKAN MEGGI untuk KESUSAHAN MASA DEPAN.. he3.. untuk diriku sendiri la.. 

Xpelik langsung meggi dengan dak2 yang belajar.. Sinonim.. hi3.. Dan STOK MAKANAN AKU PUN DAH MAKIN KURANG DAN BERKURANG seberkurangnya duit ptptu.. ha3..







sekian terima kasih.. nak balik kat rumah no 2.. nujumajaib.blogspot.com ^_^V

Tiada ulasan: