Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Isnin, 14 Mac 2011

Jangan terlalu "tunjukkan'' rasa tak suka @ benci anda -_-"

Assalamualaikum..

Genting Highland!!! Aduhai.. ''HARAP MAAF, AKU TAK BLH TERIMA KAMU''.. Seriau weh.. Hu3.. Terlalu peribadi sampai usus aku reject keluar air yang aku telan.. Aduhai.. Bila terlalu berani pun susah, terlalu takut pun susah.. Terlalu setia pun susah.. Tapi terlalu ''TAK SETIA'' amat mudah.. Ha3.. Sila terpukul sekarang!! Pang!! Pang!!

Lepas nie xde lagi P.P.. Xde lagi perasaan gedik2 nak pegi sana.. Tak mungkin!! Tolong!! Tolong!! Lemas dalam kecetekan dan ketandusan.. Gambaran sekarang?? Aku ''SERIAU'' tahap dewa.. Dulu, dulu dulu.. tak de la seberani nie.. Bila dah besar2 nie, jadi berani sampai terlebih berani.. aku berpesan: "sila kawal tahap kegilaan anda!!" --> aku seram..

Mak aku pesan.. Kalau tak suka, jangan tunjuk sangat rasa benci tue @ jangan tunjuk sangat rasa tak suka tue.. Buat macam biasa je.. Biar ''dia'' tak terluka aku pulak tak merana.. Kah3.. Tapi nie dah parah weh!! Sabar!! Sabar!! Tolong nasihat aku.. Tak boleh nak bayang.. (sambil geleng2 kepala).. T____T..

Bila aku kata.. Ma, si *&^% cakap dia ^*&% kat ore.. Geli ma.. Seriau bulu roma..Ma jangan bagi no.*$%^ ore ke dia.. Ma aku balas: ''No.komen." Sebab mak aku dah lama tahu.. Hu2..Tak suka2.. Tapi Tak benci.. Hu3.. aku kata tak mungkin, dia cakap dia yakin 100%.. 



Jangan tunjukkan rasa tak suka dan benci kita yang melampau.. Sebab semua tue akan jadi sebaliknya.. Benci jadi sayang.. Mengada2 jadik manja2.. Menyampah jadi sesumpah!! Ha3.. Jangan main2.. Ngilu2..





Harap aku gila sekarang.. maka haram untuk aku %^&*(.. kah3)...







Selingan dia: ''Solat bersama pun tak boleh ke??''
Selingan aku: '' xxxxxxxxxxxx"



Kembali seriau.. Hu3... Rindukan bapak rimau.. Termelampau dan terlampau2 merinduinya.. T____T









Cerita ini adalah rekaan semata2 T_____________T.....

3 ulasan:

Siti Aziz berkata...

kelip2 ku sangka api,
kalau api mana puntungnya,
hilang ghaib ku sangka mati,
rupanya lemas salam BAHAGIA.. =)

syafiQakarim berkata...

awak tak rindu saya ke? T__T

Siti Aziz berkata...

nanti nak check rindu syafiqakarim ke tak...ha3