Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Ahad, 20 Mac 2011

aku dah lupa ingatan @ banyak benda yang aku fikir???

Assalamualaikum..

Al-kisah!! Hupdate kol 2:03am 20 mac 2011.. gara2 mata xleh nak lelap walhal kol 12:05am tadi mata aku tersangat berat tahap mengantuk lavel 10.. Tapi disebabkan oleh ''satu baris ayat yang punyai ENAM titik-titik'' mata aku terus hilang rasa mengantuk.. Tersangat jelas bahawa, otak aku, fikiran aku, jiwa aku masih lagi mereng dan tak sedar diri sedangkan dah terhantuk kat dinding dengan kuat.. [gedegang!!]..

Kuasa dari ayat 6 titik2 yang tak seberapa bagi orang lain yang membacanya, tapi ia satu yang membuatkan aku jadi kembali sesuatu.. sedang aku berusaha untuk nekad senekadnya, masih lagi ada jejak yang aku tinggalkan.. hmmm.. ape lagi cara?? 

aku bangun dari pembaringanku bila mana mata yang tak cantik dan tak redup ini dah tak mengantuk.. bangun dan capai berus gigi dan ubat gigi serta pencuci muka.. berjalan dengan fikiran entah kemana.. aku lalui singki 3.. Terpandang sesuatu yang mcm aku kenal.. dahi aku berkerut 10!! Pap!! Ya Allah!!!! 

Dua bijik mug aku tersadai dalam singki dari pagi tadi lagi!! Adoi.. Mcm mana boleh lupa nie.. Pagi tadi, aku kelek mug nie, dalam otak dah atur molek rancangan.. Bawak mug--> letak dalam singki jap--> bersiram---> usai--> basuh mug---> balik bilik---> buka almari--> simpan mug.. Selesai.. Aku ingat lagi.. Tapi kenapa masih tersadai dalam singki??? Kemanakah fikiran aku melayang?? Hu3.. Kali pertama dalam sejarah duk kat sini.. Pelupa @ buat2 lupa??

Apa yang aku fikir sampai aku tak leh fokus langsung pada benda yang aku rancang?? Mujur jugak aku bangun g bilik air pepagi buta nie.. Terima kasih kepada "ayat 6 titik2'' sebab dah buat aku tak leh nak tidur.. Asar tadi aku g ambik wudhu' aku tak perasan.. Kesian kat aku..

''Aku harap lepas nie ayat 6 titik2 takkan muncul lagi''.. Sebab ia hanya buat aku tak leh nak tidur.. Sedangkan ''Ayat 6 titik2 dapat tidur dengan lena + senyuman yang melebar dan hati yang berbunga2''.. Aku tak pasti ''ayat 6 titik2 tue muncul dan baca @pun tak entry nie.. Aku memang tak tahu.. kalau dia baca sekalipun, akuharap sangat2.. Agar ada lagi rasa simpati ''ayat 6 titik2'' tue pada aku.. Aku tak harapkan apa2.. Cuba agak berbesar hati kiranya aku langsung tak nampak, baca, dengar @pun ape sahaja tentang ''ayat 6 titik2''..

Hanya i2 ubat aku..




mujarab ke tak, tak mengapa.. yang penting aku berusaha untuk kotakan janji aku pada dia yang langsung aku tak kenali secara batinnya..








Yang baik2 i2 hanya datang dari DIA, yang buruk dan hina i2 kelemahan dan kesilapan seorang aku..

3 ulasan:

+akufobia+ berkata...

(teka ayat.)

Siti Aziz berkata...

hmmmm....

+akufobia+ berkata...

tak tahu jawapan.