Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Jumaat, 25 Mac 2011

26 MAC 2011 EARTH HOUR


Eheh!! tangan sapo tue!! Wooohaaa.. 

klik sini untuk tengok bilangan yang menyokong mengikut negeri kat m'sia..

kat atas tue dia ada tulis PLEDGE NOW kan.. klik untuk same2 berikrar tuk tutup lampu esok.. 

alamak!! blogger TERENGGANU.. tolong sesame naikkan bilangan penyokong negeri TEGANUNG KITE!! hehehehe ^_^

Jom kite same2 menyokong [skema ayat tue] kempen JOM TUTUP LAMPU selame 1 jam!! Wooohaaa.. 1 jam je dalam gelap.. dah boleh mula cari pelita ayam, pelita kambing, pelita itik raya, pelita buluh.. Lilin.. Hi3.. Okey, same2lah kita menyahut kempen ini wokeh.. [kepada yang dah kawin ^_^, kepada yang belum kawin jangan coba2] --> apekah maksud nyer?? Poe tanya cekgu sastera!! Wooohaaaa!! 

Pada aku, untuk 1 jam tue bukan aje tutup lampu, tutup semua suis.. kipas,peti sejuk yang sejuk, air-cond, laptop, charger pon,pon, n bla2.. hi3.. kepada yang sesak nafas bila dup dalam gelap pastikan anda mencari alternatif lain agar tak gelap di sekeliling anda.. kang tak pasai2 pengsan.. hi3..

Keterujaan lebih dah nie..sempat lagi edit gambo.. Baru belajaq semalam.. Hi3.. kalu ada fakta yang salah, harap deme yang membaca betulkan... 





MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA!! [ops, salah cannel la!!!!! ^_^V]

1 ulasan:

KinosKoko berkata...

jom sokong earth hour...