Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Rabu, 23 Februari 2011

Xtvt group junior+senior!! (s.d.g)

Assalamualaikum..

Wah!! Sem nie bizi kaloh orang ada jawatan.. Ha3.. Tapi bagus la jugop kan.. Tak dan la aku nak fikir benda2 yang tak tentu hala!! [ye la sangat].. -_-".. Okey!! Dah aku ke penang, dah aku berk.l.k kelana.. Hari nie ke padang GO-KART.. Kang dari awal semester 1 lagi kami kat sini akan dibahagikan kepada kumpulan2 kecil dan diselia oleh seorang lecturer.. 

Kumpulan dibawah seliaan lec kami hanya 2 kumpulan, xmcm kumpulan lain.. Ada sampai 3 kumpulan.. dua kumpulan senior+junior hanya 24 orang.. Kalau semester lepas2 kami buat jamuan dan bbq, semester nie pulak kami ke padang.. Jangan kata semester depan kami kena berenang pulak.. 

Makanya, aku pun berbas ke padang.. berkumpul kat sana dan gila2 kamera.. kuikuikui.. Insyaallah, atas arahan lec kami.. Hujung semester nie kami semua kena pergi buat jamuan kat rumah dia!! Rumah dia.. Ha3.. Kami okey je!! Ha3..

Memandangkan senior kumpulan kami dah semester akhir, jadi kena buat yang best2 la sikit.. Hi3.. Hormati orang yang lebih tua.. Ha3... Tak mengapa.. Aku dan junior2 lain tompang sekaki.. Hi3..

Okey!! Seperti yang sedia maklum, aku nie PEMANDU HARAM.. tak pernah sentuh stereng kereta 4 tahun.. Ha3.. Tapi go-kart nie tak guna lesen.. Berdebar jugak weh.. Ha3.. Mula2 fikir xsir la.. tengok senior2 duk gelak2 mcm masuk hantu bila ada yang terbabas, rempuh tayar.. berpusing.. Ha3..

Jahat betul.. Cara diorang gelak tue, buat aku putus semangat.. Hi3.. Tapi bila dah pegang dan tekan minyak, tekan brek.. Ape jadi??


Layan gambar xseberapa dulu!! Ha3


ini kumpulan junior!!


Junior + Senior + babah kami.. En.Zaim..


Nak tekan minyak dah nie!! Wooommmm2!! Ha3..
Untuk BIBIK a.k.a aku: Tak da terbabas, xda rempuh tayar, takda semput.. Jurulatih tawarkan aku jadi ahli go-kart uum lagi [ayat akhir tipu].. ha3.. Tapi sedih, pusingan pertama aku dalam sesi sesuaikan diri, pusingan kedua, tiga, empat dan lima teringat kat darling.. laju!! Woooommmmm.... Hu3... Lupakan darling.. lupakan.. cari yang lain.. Insyaallah.. -_-"





Okey, kesimpulan nyer.. Mudah untuk aku lupakan seketika sebelum ia menjadi makin berkurang dan terhapus tak bermakna dalam ingatan untuk untuk ku kenang sebagai kenangan terindah dengan aku sebokkan diri mcm nie.. Yang mana tak baik boleh aku seimbangkan.. Rasa terfikir, terlintas, dan segala ter yang berkaitan dengan yang berkaitan takkan wujud lagi.. Insyaallah.. Semudah dia, semudah i2 lah juga aku..

Ha3.. Jangan susahkan hidup yang tak susah.. Jangan kelamkan hari yang belum terbit fajar dengan perkara yang tak menguntungkan.. Jangan terlebih yakin dengan segala perancangan sedangkan kita hanya manusia yang hanya mampu bermimpi dan berusaha untuk mencapainya sedangkan DIA yang menentukan apa yang bakal jadi yang sepastinya ITU TERBAIK BUAT KITA.

Bercakap memang mudah, untuk melaksanakan apa yang dikata agak susah.. Keberanian untuk laksanakan perlu wujud, bukan sekadar hanya berani berkata tak kira time tue kita dalam keadaan "beremosi @pun tidak"..

Aku sedaya upaya untuk tidak menjadi SI BUTA dalam CELIK.. SI GILA dalam WARAS.. SI PANDAI dalam KEBODOHAN... berusaha untuk menjadi jeti tempat orang menumpang teduh, dan pergi.. i2 sahaja.. Marah lama2 buka sifat aku.. Jadi.. Buat2 tak kenal la aku lepas nie.. Ha3..





Kemerapuan semakin menjadi2..



Untuk sem 4,5 dan 6 serta praktikal dan tahun2 seterusnya kalau tak da apa yang berubah.. Aku kena dan terpaksa memotivasikan diri sendiri tanpa ada istilah 'penasihat' dan sewaktu dengannya.. Kena jadi kuat!! Yeeeehhaaaaa!! \o/.. Insyaallah.. Belajar jadi kuat, jangan biarkan diri 'lara' dalam jangkamasa y lama.. binasa dunia dan alam abadi.. [jangan cakap aje, buat tue yang utama]..






Selingan: Risau dengan "dia tue, terlalu berterus terang"..Kelu lidah wooo..Hu3...

1 ulasan:

Siti Aziz berkata...

-_-" penuh kepuraan..kuikuikui