Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Ahad, 20 Februari 2011

Satu sindirankah??

Hmm... Adekah kamu sedang ketawakan aku bila kamu tahu aku kembali tersungkur sekali lagi??  Ye aku tahu KAMU sedang ketawakan aku.. Tak mengapa.. KAMU dah buat saya rasa jatuh sekali lagi setelah saya bergitu berusaha dan nekad untuk bangun dan lupakan.. tapi kamu masih berusaha untuk lakukan SESUATU untuk lihat saya dalam keadaan yang tak berupaya untuk berdiri ibarat patah kaki sedangkan ia satu benda yang tak nyata bagi aku.. KAMU terlalu bersenang.. Aku tak iri hati tetapi tetap rasakan i2 satu penghinaan dan satu ejekan yang sangat pedih.. Dan terlampau.. Benda nie tak kena kat hidung sendiri.. Tak mengapa.. Aku tukarkan semua ejekan, penghinaan jadi satu balasan pada dosa aku.. Aku terima.. 

KAMU terlalu kebudakan dengan gurauan.. Kalau yang tak salah pun akan tetap kelihatan bersalah sebab manusia nie hanya pandang ape yang terlinlas pada pandangan dan persepsi pertama sahaja.. Kesian kat diri sendiri.. Ha3... kesian kat diri sendiri.. Ha3..Kesian campur lucu..Ha4...









Kamu terlalu ASING bagi aku.. Jangan terlampau melampau dengan tuturanmu ABANG!!

1 ulasan:

DaK CoMoT berkata...

biarkan sajaa...hehe