Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Isnin, 28 Februari 2011

Remove!!

Tak tahu la kenapa.. ''dia'' nie memang kalau muncul depan aku kerja dia 1- menyangkat aku 2- buat aku marah 3- buat aku jadi hilang rasa sabar pada dia je la.. Aku pulak rase nak marah aje kerja kalau dia muncul.. Kalau kat fb tue selalu je gadoh!! kat luar pun sama je.. gadoh je kerja.. gadoh dengan cara tersendiri la.. Pendek kata.. aku jadi terasa hati.. hu3.. 

Hari nie, dia dah melampau pada aku.. seteruk aku, aku tak pernah kata kat dia @ kat sape2 mcm tue.. Bagi dia mungkin dua patah perkataan yang dia ungkap dalam simbol tue biasa2 saja.. sebab dia memang dah terbiasa ungkap perkataan mcm tue, bagi aku yang tak pernah nie SENTAP la weh.. pada pahaman aku dia memang maksudkan seperti yang aku fikir..

Okey fine!! aku bukan sayang pun kat engkau.. [hu3].. tapi untuk kebaikan la kan.. dari aku dimalukan secara halus.. aku pun BERHEMAH la.. Aku hantar mesej melalui fb.. tanya dia ape maksud dua huruf yang bermaksud 2 patah perkataan.. kalau betul mcm aku maksudkan.. aku tanya dia beberapa soalan cepu emas.. hu3.. Aku buat mcm nie sebab tak sir rosakkan tempoh aku kenal dia.. 

Jangan ingat aku tak teragak2.. sebab aku takkan pernah teragak2 untuk buat sesuatu jika i2 baik untuk aku sendiri dan dia.. itu saja..






Sekian.. selamat tinggal GERGASI BUKIT..

Tiada ulasan: