Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Selasa, 15 Februari 2011

Pura-pura i2 PERLU & Kelmarin serta hari ini

Assalamualaikum...

Dari banyak sudut, dari banyak keadaan yang membuatkan kita PERLU PURA-PURA.. Contoh la kan... Pura-pura gembira, pura-pura KUAT, pura-pura bersemangat, pura-pura hilang ingatan sebabnya... SEBABNYA untuk jadikan diri sendiri KUAT walaupun hanya PURA-PURA.. 

Walaupun sangatlah letih... Bukan letih FIZIKAL, tapi HATI & PERASAAN.. bukan letih ZAHIR tapi BATIN (dalaman) yang lesu dan tak bermaya sedangkan ia tak sepatutnya jadi mcm nie.. Sampai bila?? Sampai satu masa yang mana aku pasti tentu ada orang yang sudi tumpangkan bahu dia untuk aku BERSEDU SEDAN.. 

Tak perlu dipertikaikan keadaan nie.. Sebab segalanya aku percaya ia TERBAIK BUATKU.. walaupun pedih berlori2.. Sekejap je kan.. Jadi lepas nie tak perlu lagi mencari2 & tercari2 @ sengaja mencari.. Bia dia BERGOLEK2 @ LENGGANG KANGKUNG @ BERLARI2 ke arah ku.. Amin..

Kelmarin SERTA hari ini

Ke PULAU PINANG..Buat ape?? Ade kerja.. Sampai bilik kol 7 hakni.. Letih yang amat, tapi gembira sebab ada kawan2 yang sepoting moting serta dapat kenal dengan family kawan aku yang ATUK dan NENEK yang amat baik.. dan tak ketinggalan sebab kami ada pemandu pelancong yang sangat2 berwibawa dan penuh dengan nekad!! Woooohaaaa!! (pura2 gembira).. Tapi betul, lelaki i2 memang baik.. Bawak kami ronda2 pulau pinang (bukan ke luas tempat tue??) Memang luas.. Ha3.. G kat tempat2 yang perlu dan berkaitan je la.. Ha3..

Sampai kat bilik, lembik badan.. Ha3..


Habis, nanti upload gambar2 ceria.. Ha3.. Tadi kan, kami g pantai & kami nampak sesuatu.. Hu3.. Terasa jahat diri ini..







Selingan: Aku dan kata dah, dia tue memang jiwa tak betul.. Dari kecik sampai besar, masih xsir mengalah.. Seriau HATI aku.. Hu3...

3 ulasan:

niesz berkata...

hehe..nnti rest cukup2 ek.. :)

nuriz berkata...

mcm puteri lilin..menerangi org walau diri terbakar :)
pura pura senyum walau diri sedih

Siti Aziz berkata...

setuju dengan cik nuriz...