Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Ahad, 13 Februari 2011

hatiku diulit kegusaran

Assalamualaikum..

Gusar hati mula dari tengah hari tadi lagi.. Nak bertanya pada siapa.. Ma n adik2 ok.. Hmm.. Kalau dulu rasa xsedap hati mai, laju aku bertanya pada seseorang.. Tadi terbantut segalanya untuk aku tanya.. Perasaan aku je kot.. Tapi sungguh.. Rasa xsedap hati.. Kalau bukan orang yang aku sayang jadik @ ditimpa apa2 masalah (mintak jauh) siapa lagi.. Diri aku sendiri ke?? mungkin la.. Entah la.. abaikan aje semua apa yang aku fikir.. @pun aku yang terlebih fikirkan apa yang tak perlu aku fikir?? Tapi rasanya tak sebab hari nie kelas padat dan aku gelak sampai guling2 mase kelas tutorial kaedah penyelidikan tadi.. Maksudnya aku seorang yang ceria hari ini dan hari2 seterusnya.. (Sila bercakap jujur!!) Ha3..

Tapi tadi mase kelas dengan En.Yusop untuk subjek 3p memang lawak.. W/pun aku meremang roma nak masuk kelas dia sebab dia suka soal student!! Trauma seorang aku mase sem.2 kembali lagi.. Ha3.. Kena banyak membaca!!

En.Yusop cerita, minggu lapas anak jiran dia bertunang.. Bila pihak lelaki tanya berapa hantaran, akak tue segan agaknya nak kata RM10,000.. Dia cakap 9734..Ha3.. Lec aku pun terfikir, macam pernah nampak je nombor yang dia sebut tue.. Rupanya NO.PLAT KERETA ABAH/AYAH/BAPAK/BAK dia.. Ha3.. Bijakkan..

Lucu la bagi aku & budak2 kelas aku tadi.. Memang tahap lucu paling dewa dengan cara dia cerita tue.. Hi3.. Tak mengapa la.. Sebab tue atas individu.. Ada yang tinggi dan ada yang rendah.. Bila lec aku tanya kawan aku dalam kelas tadi (perempuan melayu) dia letak berapa hantaran.. Kawan aku jawab, ikut harga pasaran.. Sebab sekarang semua benda dah naik harga.. Yang lelaki india cakap, nilai bagi hantaran mereka mencecah Rm20,000 tapi pihak perempuan tak bagi dalam bentuk duit, bagi dalam bentuk barang cth emas n sewaktu dengannya la.. Kawan aku yang cina pulak jawab 10,000 ke atas.. Waaaahhhh!!! Nasib baik dia tak tanya aku.. Kalau dia tanya aku, aku akan JAWAB.....................(ada orang nak ke??)

Entah la.. Balik pasal tak sedap ati, aku tak tahu nak selesaikan mcm mana.. Biarkan ia berlalu seperti air sungai yang mengalir.. Ha3.. Jangan GATAL2 TANGAN MCM SEMALAM.. Hu3.. Aku termalu pada diri sendiri.. TGak leh nak stop tangan sebab dah terbiasa dengannya..

Gusar hati la... Hu3..Top sedap hati.. hu4..

Tiada ulasan: