Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Isnin, 7 Februari 2011

DiLeMa

Hari semakin suntuk
Semakin ku bilang
Semakin menghilang
Terus ku membilang
Kini menghampiri penghujung

Persoalan:
Adakah seorang aku sudah bersedia??
Bersediakan seorang aku untuk berpaling??
Bersediakah aku untuk berhadapan denganNYA..
Menjawab semua silap dan salahku selama bertatih dan berjalan di duniaNYA..

Mengeluh..
Ku pohon padaMu agar tenangkan hatiku
Engkau berikanku ketenangan hati
Sehingga aku berjaya menepis sikit demi sedikit rasa i2
Kini..Hanya satu yang tinggal

Tapi,semakin sampai ke penghujung aku masih kekaburan
w/pun aku dah tetapkan sesuatu setelah aku FIKIR pnjg
Kenapa, mengapa, bagaimana, bila
Siapa hanya 1 jawapan.. 
Tidak lagi ku keliru tentang i2

Semakin menghampiri saat i2
Teguhkan hati aku untuk berkata2..
Teguhkan hati aku untuk bercerita




InsyaAllah.. aku yakin Dia akan permudahkan segalanya.. Amin..

Tiada ulasan: