Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Sabtu, 29 Januari 2011

Termagu aku sendirian.. -_-"

Assalamualaikum..

Semalam (jumaat malam sabtu), kawan2 ajak Tauke Itik g majlis makan malam bersama anak2 yatim.. Terpaksa menolak dengan baik.. sebab ia memang bersebab.. Sebab paling utama, Tauke Itik pun yatim.. Dah umo 22 thn ini boleh guna istilah yatim ke?? Entah la.. Pendek kata & dipendekkan cerita Tauke dah xda ayah kandung dari tingkatan 4..

Hak sebenaqnya, aku tak leh tengok anak2 yatim nie.. bukan setakat yatim tapi yatim piatu.. aku jadi rasa terkilan kalau aku hanya tengok n xleh nak bantu.. Hu3.. Sebab diorang lebih perit dari aku.. Mungkin dari kecik dah takda orang tua.. Aku jamin, time tue jugak aku buka paip air mata aku tanpa segan silu..

Dari duk memilukan keadaan, baik aku duk kat bilik, dan tak g majlis tue.. Teringat kat adik2 aku kat rumah..    diorang xda ayah dari kecil, sedangkan aku 15tahun setengah kenal arwah En.Abd.Aziz.  Jadi semalam aku duk bertapa kat bilik, kawan2 g majlis tue..

Semoga aku diberi peluang olehNya biar aku dapat bantu orang yang memerlukan bantuan dari seorang aku, dan aku jadi seorang makhluk Allah yang tak lupa daratan dan lupa diri.. Amin.. Aku pedih, orang lain lagi pedih..

Selingan: Darah dalam badan aku " O+ ".. Kalau sape2 memerlukan bantuan kecemasan @ ape2 aje yang membabitkan nyawa, bagitahu aku.. Insyaallah aku sedia membantu.. Insyaallah, amin..

Aku tak tahu nak oyap macam mana.. 

Semoga Allah Taala merahmati semua hambaNya amin..







Tata....





Ops!! Dah makin hampir nak balik besut.. Cikgu atik (cekgu b.i aku merangkap kawan aku) balik segamat malam esok.. Wah, best nyer dia.. Cuti aku best ke tak?? Entah lah.. Aku pun tak tahu.. -_-"

2 ulasan:

ijatnuar87 berkata...

heheheh...ambe O-...O+ tu susah nak dapat tau,hehehe...

Siti Aziz berkata...

hu3.. O+ je..kuikuikui