Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Isnin, 17 Januari 2011

Saper sudi jamu tauke itik?? Hahahahaha

Assalamualaikum..

Cik Itik nak merapu2.. Ha3.. SAPE SUDI NAK JAMU TAUKE ITIK?? Bukan k.f.c, bukan m.d bukan bukan yang bukan.. cuma NASIK + ULAM + BUDU..

Ha3.. belanja aku medalah nie je.. Aku berselera kampung je.. Makan macam gini tiap2 hari boleh naik tubuh balik nie.. Hu3.. KALAU LA.. Ha3..

Nasik putih sepinggan.. dua pinggan pun tak mengapa.. Ha3

Yeha!!! Faberet nih!!! mak, tolong pos budu mai sini.. ha3..

Aduhai, dah kecur air liur aku.. Tolong cari benda nie kat haku sekarang!!! =)

Kesimpulannya: Berangan la engkau mek.. lagi 2 minggu nak balik besut.. makan la sepuas hati.. tapi selama duk rumah cuti sem ari tue tak makan sepuas2nya pun.. Hu3..

Tolong pulihkan HATI saya biaq kembali cam sedia kala.. Orang kata, bila hati senang makan "lalu".. Bila susah hati.. "tak lalu makan".. Aku caya, tapi ada orang tue sebaliknya yang jadi.. Bila susah hati tue dia makan banyak2.. Ha3.. 

Tauke itik tauke itik.. Hu3..

Cori pada yang rasa buang masa mai sini.. -_-"

12 ulasan:

Siti Aziz berkata...

lapo nyer la..-_-"

ijatnuar87 berkata...

hehehe...mmg orang besut,xleh lari dari budu...heheheh...

Siti Aziz berkata...

hahahahaha..cam gitu ler..tapi ada jugak yang tak makan budu nie..ha3..mek tie memang jelas dan nyata budu nie mcm pelengkap..kuikuikuikui.. -_-"

r-mean berkata...

perutku bebunyi tengok makanan dpagi hari nih

Siti Aziz berkata...

hu3..same la kita...=)

ijatnuar87 berkata...

wat cicoh kepok pom boleh kan,hehehe

Siti Aziz berkata...

pokjak ah cicoh kepok colek budu..mek tie xbuat kijeang gitu..ha3

ijatnuar87 berkata...

bukan kiter la..tp orang lain,hehehhee

Siti Aziz berkata...

berat nanang...ha3

susu berkata...

sdpnya tgk budu..teliur molek

Siti Aziz berkata...

best!!!

pucheh berkata...

aduh..sedapnye budu