Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Rabu, 26 Januari 2011

Kembali dengan omong kosongku!!! ^_^

Assalamualaikum.... Wooohaaaaa!!! \o/

Hari nie dapat jugak hupdate belog Tauke!! Rasa senang hati lorh.. He3.. Tak de ape yang nak dikongsi.. Cuma nak crite-criti apo yang jadik kat sini.. Kuikuikui..

Sekarang nie kan.. Banyak benda dah berubah.. Dup asrama (Dewan Penginapan Pelajar- DPP) pun tak sonang.. Hu3.. Nampak nyo lopah nie sendi2 yang berkarat kembali berminyak dan yang pasti memang kena minyakkan sendi2 kalau tak mau kena tendang keluar dari asrama.. Pendek kato.. **SEMUO KONO AKTIF**.. Ade aje program, sila join.. Dapat sira..

Sebenarnya sangat bagus pihak 'u' buat gini.. Tak la aku dan yang lain2 hanya kenal bilik tidur, dewan kuliah, tandas, tempat makan, ampaian aje..

T________T aku pun salah sorang INSAN yang keaktifan pada tahap KURA-KURA yang "kepuraan".. Ha3.. Belah mana mugo tue eh?? Entah aku tak tahu.. Nasihat untuk diri sendiri dan kawan-kawan.. Sila aktifkan diri anda untuk semester nie dan semester yang akan datang..

Ha3.. Kuliah aku hadir macam biasa.. Alhamdulillah, setakat nie aku tak ada masalah dengan ADD n DROP subjek.. Yang mana ada aku ambik.. Tapi dengan strategi la.. Tapi sekali lagi.. Kuikuikui.. Aku rasa macam berat aje semester nie..

Selingan: BALIK KG CUTI RAYA CINA + MID SEMESTER = 31-11 FEB \O/.. UUM - PASIR PUTEH = 31 JANUARI 11 / JERTEH-UUM = 11 FEB 11.. Insyaallah..

Baru je datang dah nak balik.. Tak mengapa sebab lepas nie start 12 feb 11 hingga 24 mei 11 aku akan tinggal kat rumah kedua aku nie.. Lama yang amat sangat.. Hu3.. Harap dapat balik lagi dalam tempoh tue.. Insyaallah..

Bukan aku yang tergedik2 nak balik.. Dah memang naluri..Kuikuikui.. Kita dup kat tempat orang sememangnya akan MERINDUI tempat sendiri w/pun tempat orang lebih cantik dari tempat sendiri.. He3..

Enrty merapu je nie sebab dah 5 hari aku try tuk sign in blog tapi tak dapet.. kuikuikui.. Kesian.. Esok dah hari kames!! Lusa jumaat ada gotong-royong perdana kat DPP aku.. Hidop bank rakyat!! Lepas tue hari sabtu.. ada ko-k kat padang kawad lagi.. Ada perbincangan dengan geng tuk perkhemahan lepas cuti nanti.. Pastu hari ahad..ada 5 kelas, balik lewat petang.. Tido, bangun dah hari isnin.. Tengok kelendar.. "yahoooo!!! 31hb 1!!!".. Kemas katil.. Bersiap pegi kelas, balik kol 4 ptg.. Pastu bersiap.. Kemas pakaian masukkan dalam beg galas.. "Eh, cepat nyer masa berlalu.. Dah Isyak".. Solat Isyak dulu.. Kemas2 sikit.. Pastu g depan pejabat TUNGGU BAS BALIK KG!!! wooooohaaaaaa!!!!! \O/

Dalam bas, duduk seat no 3.. Alah mengantuk la pulak.. Sejuk betul.. Tidur la.. 7 jam selepas kol 9:30pm.. "Okey, bangun2 sape yang turun PASIR PUTIH!!".. Aku celik mata dan menguap.. Betulkan tudung.. Galas beg.. "Time kasih pak cik".. Sambil v senyuman kegembiraan yang tak bergosok gigi kat pak cik driver bas.. Kuikuikui...

Pagi 1hb.."Hello assalamualaikum... Mai ambik la, dah sampai kat p.puteh nie".. Suara serak2 RIMAU.. "Okey, tunggu c2.. Jangan g mana2 ya".. Tuuuuuuttttt... Terputus talian.. Duduk kat bangku d stesen bas p.puteh dengan geng2 bas yang lain...

10minit kemudian.. "dah lama sampai?? Ngantuk lagi ke???".. UJARNYA.. "Baru je sampai, kerusi tak dan panas lagi"... Kuikuikui...Ujarku...

Okey!!!! Stop!!! Merapu...

Tapi mungkin ini yang bakal jadi weh.. Ha3.. Sila malu pada kucing.. Ha3....


P/s utk diri sendiri: Jaga diri, jaga peribadi.. & jaga maruah.. Insyaallah..

AKAN DATANG
: Jangan biarkan ANGAN menguasaiku, jangan biarkan FANTASI terus menemani siang dan malamku.. Jangan biarkan aku melangkah sendirian tanpa dirimu..








Ops!!! 3hb baru balik umah ma ^_^.. Rindu kat  LEMBU ITIK..








Ops!! Aku aku yang perasan sorang -_-"

6 ulasan:

ijatnuar87 berkata...

heheheh...g la gerak2 sikit...xder la membina badan jek,hehehe

Siti Aziz berkata...

xde mase nak membina badan la pok jat eh..kuikuikui

ijatnuar87 berkata...

isk...ni msti kes malas nih...heehehe

Siti Aziz berkata...

adoi!!! berat 44kg dah..xjoging pun xape, xbersenam pun dah ok..kuikuikui..pok jak tue sungguh.. gemok..lemak berlipat sepuluh..(pdhl xknl pums) muahahahahahahaahahha

ijatnuar87 berkata...

hahaha...bukan lipat 10 la...tp six pack la...

Siti Aziz berkata...

Adeh!! -_-"