Siti Aziz BERKATA-KATA

Hidup nie kalau pandai empunya badan corakkan..maka BAHAGIA menanti.. :) tapi kalau tersalah pilih pekerja untuk mencorakkan sehelai kain, maka HILANG kualiti. Orang kata kualiti i2 penting, jadilah macam SIRIM!! KUALITI itu penting, baru tenang hidup.. He3^^~ Mek Tie

Ahad, 16 Januari 2011

Kelas pertama semester 4

Assalamualaikum..

Esok adelah kelas pertama dak2 uum.. Hari nie cuti umum.. sempena hari keputraan sultan kedah.. Ape yang aku buat hari nie?? Aku duduk kat bilik je, tak kemana2 agar TENAGA aku tak dipersia untuk berjalan ke kelas dari CAS ke COLGIS pagi esok..

Harapnya lecturer untuk subjek esok spoting moting semuanya.. Esok 3 kelas.. kol 8-9:20am, 12:30-1:50pm & 2-3:20pm.. Aku syukur sangat sebab semua kelas habis petang.. Bermula awal pagi habis lewat petang.. Ada hikmah disebalik rezeki jadual aku yang habis lewat petang tiap2 hari untuk semester nie & insyaallah untuk semester yang seterusnya.. 

Sebab, aku aku akan habiskan banyak masa kat kampus dan tidak terperap kat bilik.. Bila aku terperap kat bilik aku akan termenung.. Bila aku termenung aku jadi SEORANG YANG SUKA MEMBAZIRKAN AIR MATA.. Hu2..

Baguskan jadual mcm nie.. Semoga perjalanan aku untuk semester nie lebih bermakna dan aku akan dapat banyak ilmu dan sebolehnya nak join banyak program kalau ada masa yang terluang.. Insyaallah..

Semoga semester nie aku dapat lalui dengan semangat2 yang positif.. Dan akan kurangkan firiran negatif dan terlalu bergantung kepada P,_,_,_,_,_,_,_,T.. Semoga jugak semester nie AKU MENJADI SEORANG AKU.. Susah ke, senang ke rasa tak teramak nak story mory kat sesiapa..

Berdiri diatas kaki sendiri.. Harapan aku paling utama sekarang, aku akan terlupa pasal TENAGA YANG MAKIN BERKURANG & sentiasa fikir BERBATERI "FULL" w/pun keadaan asal xsefull yang full.. Ha3.. Siti Pasihah bt Abd. Aziz tentu boleh..

Hari nie ok pada kesimpulannya.. Berbelog, dan berbelog.. hp aku rasa ada xape, xde pun xape.. bukan ayat poyo, tapi kesimpulan untuk keadaan sekarang.. kalau nak berhubung dengan ma kat rumah, public phone kat blok aku ada.. -_-"..

Okey la.. Sesiapa yang membaca, time kasih.. Aku tak paksa baca.. & belog nie bukan belog ilmiah.. Maaf..

AKU HANYALAH AKU..

-_-"


2 ulasan:

♥ Funna ♥ berkata...

ye anda boleh..anda pasti boleh!!hehehe

Siti Aziz berkata...

anda puns musti boleh..ha3 \0/